Termostat nədir?
Avtomobillərin isitmə sistemində termostatların mühüm rolu var. Mühərrikin temperaturu kimi problemlərıə qarşılaşan avtomobil sahibləri zaman zaman termostat sıxıntısı yaşayırlar. Hisseler.az saytının bu məqaləsində termostat haqda ətraflı məlumat öyrənəcəksiniz.
Termostat mühərrikin soyutma sisteminin elementlərindən biridir. Bu cihaz, işləyərkən motorun işləmə temperaturunu saxlamağa imkan verir. Termostat yerləşdiyi mühitin temperaturundakı dəyişikliklərə reaksiya verən bir valfdır. Bir mühərrik soyutma sistemi vəziyyətində bu cihaz iki boru xortumunun çəngəlinə quraşdırılmışdır.
Termostatın avtomobildə harada yerləşdiyini bilmək istəyirsiniz? Əksər modellərdə, bəzi dizayn xüsusiyyətləri istisna olmaqla, avtomatik termostat demək olar ki, eyni görünür. Termostat mühərrikdən və soyutma radiatorundan gələn boruların qovşağında dayanır. Bu elementlər termostat korpusuna birləşdirilir. Bu mexanizmin korpusu yoxdursa, o zaman mühərrik gödəkçəsinə (silindr blokunun korpusu) quraşdırılır. Termostatın yerindən asılı olmayaraq, radiatora aparan soyutma sisteminin ən azı bir borusu mütləq ondan ayrılır.
Termostatı necə seçməliyik? Bazarda müxtəlif növ termostatlar mövcuddur. Seçiminizi edərkən avtomobilinizin markası, modeli, mühərrik növü və soyutma sistemi kimi xüsusiyyətlərini nəzərə almaq vacibdir. Əsasən iki növ termostat var. Bunlardan biri mexaniki termostatdır. Bunlar mum və ya metal genişləndirilməsi kimi mexaniki prinsiplərlə işləyən daha sadə və daha qənaətcil termostatlardır.
Termostatın digər növü isə elektron termostatdır. Bunlar sensorlar və elektron idarəetmə bloku ilə işləyən daha həssas və funksional termostatlardır. Ümumiyyətlə müasir avtomobillərdə və avtomatik transmissiyalı nəqliyyat vasitələrində istifadə olunur.