Hansı üstündür: V6, yoxsa L6 motor?

Hansı üstündür: V6, yoxsa L6 motor?Ən çox istifadə olunanlar L (sıralı) və V tipli motorlardır. V4 və L8 tipli motorlar, demək olar ki, hazırda istehsal edilmədiyi üçün bu gün V6 və L6 fərqindən danışacağıq. 6 silindirli motor istehsal edən şirkətlərin çoxu V düzülüşünü seçsə də, BMW və "Volvo" sıralı düzülüşünü seçən marka olaraq öndə gedirlər. Keçək bunların mənfi və müsbət tərəflərinə.
Hər ikisi eyni silindir sayında olsalar da, V6 motor daha kompaktdır. Yəni L6 motor uzununa olduğu üçün daha çox yer tutur. Salonun geniş olması üçün V6 motor daha idealdır. Üstəlik, Turbo və 4x4 sistemində də V6 motorun kubik dizaynı ona üstünlük verir. Yəni istehsalçı motoru yerinə yerləşdirdikdən sonra ətrafına rahat bir şəkildə əlavə avadanlıqlar yığa bilir. Hətta V8 motorun tutduğu yer belə L6-dan azdır.
V6 motorun Dirsəkli Valı L6 motorun valından 2 dəfə qısa olduğu üçün istehsal xərci az olur, porşenlər valı daha rahat hərəkət etdirir, aşağı dövrlərdə motor daha az gücə düşdüyü üçün daha çox Nm (Nyutonmetr) əldə edir.
L6 motorda porşenlər eyni sırada yerləşdiyi üçün motorda daha az silkələnmə olur. V6 motorda isə Porşenlər dirsəkli vala müəyyən bir bucaq altında birləşdikləri üçün bir qədər titrəmə olur. Buna görə V6 motorlarda porşenlərin bir-biriləri ilə qarşılıqlı hərəkətini tənzimləyən, motora əlavə ağırlıq verən balans mexanizmi olur.
V6 motorda hər iki tərəfdə 2 silindir qapağı, 2 qaz çıxış borusu, 4 ədəd də val vardır. Qayış dəsti də 2 fərqli silindir başına görə qarmaşıq formadadır. Balans mexanizmini də əlavə edəndə görürük ki, V6 motorlar daha çox detala ehtiyac duyur. Buna görə L6 motorlar daha sadə formadadır və motorları daha uzun ömürlüdür. V6 motorda sürtünən və hərəkət edən detal çox olduğu üçün L6 motordan bir qədər az güc əldə edə bilir. Ancaq porşen qolunun qısa olmasına görə V6 motorların gücünü aşağı dövrlərdə daha çox hiss etmək mümkündür. L6 motorun porşen qolu uzun olduğu üçün bir qədər sürətləndikdən sonra gücünü daha çox hiss etdirir. Buna görə L6 motorlar səs olaraq daha sportiv olurlar.
Uzunluğuna görə L6 motorlar gövdədə ağırlıq tarazlanması etdiyi üçün (50/50) avtomobilin yolu daha yaxşı tutmasına və tormozlanma zamanı müsbət reaksiya verməsinə səbəb olur. V6 motorlar isə yığcam xarakterlərinə görə ön hissəyə yaxın olduqları üçün ağırlıq mərkəzini önə doğru çəkir (55/45). Ön çəkən V6 motorlarda isə transmissiya yan üstə yerləşdirildiyi üçün ağırlığı daha da irəli çəkir (60/40) və öndən sürüşmə ehtimalını artırır.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 900

Oxşar xəbərlər

Faraları necə parlatmaq olar?

Faraları necə parlatmaq olar?

İllərin təsiri nəticəsində fara şüşəsi xoşagəlməz vəziyyətə düşə bilir və ya avtoyumadan sonra içində buğlanma yaranır. Usta yanına getmədən özünüz onu bərpa edə bilərsiniz. Əvvəlcə sumbata kağızı (şkurka) alıb faranı sürtmə

Azərbaycanda ən rahat təmir edilən avtomobillər

Azərbaycanda ən rahat təmir edilən avtomobillər

Avtomobillə bağlı sürücülərin əsas diqqət yetirməli olduqları məsələlərdən də biri onun ehtiyat hissələri və təmiridir. Avtomobil ekspertləri tövsiyə edirlər ki, avtomobil almaq istəyən müştəri onun qiyməti və təchizatı il

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Motor gücü avtomobilin daha uzun müddət istifadəsi üçün lazımdır. Buna görə motor gücü azalması səbəblərini sizlər üçün bir yerə topladıq. Motorun gücü düşdükcə yanacaq sərfiyyatı artır. Düz yolda güc normaldır, ancaq yoxu

Əyləc sisteminin sirləri

Əyləc sisteminin sirləri

Adi situasiyalarda şəhər axınında əyləc pedalından mümkün qədər az istifadə etmək, ötürücünü işlək rejimdə saxlamaqla yavaş-yavaş işıqforun qarşısındakı dayanma xəttinə doğru irəliləmək və yalnız sonda tam dayanmaq üçün pedal

Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Bi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-c

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Adətən bəzi sürücülər idarə etdikləri avtomobildə olan avtomatik sürət qutusunun onlara ömürlük xidmət edəcəyini düşünür. Bu, qətiyyən belə deyil. Sürət qutusunun 250-300 min km yürüş aralığında ilkin təmirə ehtiyacı yaranır

Hibrit avtomobillərin işləmə mexanizmi

Hibrit avtomobillərin işləmə mexanizmi

Hibrid avtomobillərdə əsas mühərrikin yanında bir köməkçi mühərrik də olur ki, bu, elektrik mühərrikidir. Bu mühərrikin heç bir yerdən cərəyan yığmasına, şarj olunmasına ehtiyac yoxdur. Mühərrik enerjini hərəkətdən yığır

Hibrid avtomobillərin əsas çatışmazlıqları

Hibrid avtomobillərin əsas çatışmazlıqları

Hibrid avtomobillərin üstünlükləri olduğu kimi, mənfi cəhətləri də var. Birincisi, normal bir nəqliyyat vasitəsinin təklif edə biləcəyi gücün bu maşınlara çatmayacağıdır. Mühərriki elektrik enerjisinə və benzinə və ya dizel

Hansı mühərrik daha etibarlıdır?

Hansı mühərrik daha etibarlıdır?

Mühərrik avtomobildə əsas və ən bahalı qurğudur. Və maşının çox xərc tələb edib-etməməsi əsasən onun etibarlılığından, keyfiyyətindən asılıdır. Bundan xəbərdar olmaq xüsusən "ikinci əl" avtomobil sahibi olmaq istəyənlə


tezbazar.az rent a car baku avto ehtiyat hisseleri ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri zil ehtiyat hisseleri iran khodro ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri chevrolet cruze ehtiyat hisseleri kondisoner