Mitsubishi və Nissan. Hansı daha az yanacaq sərf edir?

Mitsubishi və Nissan. Hansı daha az yanacaq sərf edir?Mitsubishi və Nissan avtomobil bazarında həm etibarlılığı, həm texnologiyası, həm də yanacaq sərfiyyatı ilə müqayisə olunan iki böyük yapon markasıdır. Yanacaq qiymətlərinin yüksəlməsi, şəhər yollarında tıxacların çoxalması, gündəlik qısa məsafələrin artması sürücüləri daha qənaətcil mühərrik axtarmağa məcbur edir. Bu səbəbdən Mitsubishi və Nissan modellərinin real sərfiyyat davranışı, onların mühərrik texnologiyası və fərqli sürüş şəraitində göstərdikləri performans böyük maraq doğurur. Hər iki markanın mühərrik fəlsəfəsi tamamilə fərqlidir. Mitsubishi daha çox atmosfer və stabil işləmə prinsipi ilə tanınır, Nissan isə turbo, birbaşa püskürtmə və hibrid texnologiyaları ilə şəhər içi istifadədə qənaət üstünlüyü təqdim edir.
Yanacaq sərfiyyatı müasir sürücülər üçün təkcə avtomobilin gündəlik xərcini deyil, həm də istifadənin ümumi rahatlığını müəyyən edən ən vacib göstəricilərdən biridir. Şəhər içi tıxaclarda hərəkət etmək, işə-gücə qısa məsafələr qət etmək, tez-tez dayanıb-yürüməklə müşayiət olunan sürüş tərzi avtomobilin mühərrikinə əlavə yük salaraq daha çox yanacaq sərf etməsinə səbəb olur. Xüsusilə Bakı kimi sıx hərəkətli şəhərlərdə bu fərq daha kəskin hiss olunur. Sürücülərin avtomobil seçərkən birinci növbədə qənaətcilliyə baxması tamamilə təbiidir. Dizayn, güc, komfort və brend dəyəri əlbəttə ki, vacibdir, lakin gündəlik istifadədə yanacaq xərcləri bütün bu üstünlükləri kölgədə qoya bilir. Mitsubishi və Nissan isə illərdir bu sahədə rəqabət aparan iki markadır. Onların mühərrik texnologiyası fərqli sürüş şəraitində fərqli nəticələr ortaya çıxarır.
Bu məqalədə hər iki markanın yanacaq sərfiyyatını real göstəricilərlə müqayisə edərək hansı sürüş şəraitində hansı markanın daha qənaətcil olduğunu geniş şəkildə izah edirik.

Hər iki markanın mühərrik texnologiyası

Mitsubishi və Nissan mühərrik texnologiyaları baxımından bir-birindən fərqli fəlsəfəyə sahib iki yapon istehsalçısıdır. Mitsubishi daha çox uzunömürlülük, mexaniki sadəlik və stabil işləmə üzərində dayanarkən, Nissan daha innovativ, turbo və hibrid əsaslı sistemlərə yönəlir. Bu səbəbdən yanacaq sərfiyyatı, sürüş rahatlığı, dinamika və saxlanma xərcləri bu iki markada tam fərqli yanaşma ilə formalaşır. Mitsubishi mühərrikləri xüsusilə atmosfer tipli olduqda aşağı dövrlərdə çox stabil və gələcəkdə problem yaratmayan quruluşa malikdir. Buna görə də onların mühərriklərinin işləməsi həm davamlı, həm də uzun müddətli olur. Nissan isə daha yeni nəsil idarəetmə blokları, yüksək dəqiqlikli püskürtmə sistemləri və elektriklə dəstəklənən həllərdən istifadə edərək yanacaq sərfiyyatını minimuma endirməyi hədəfləyir. Hər iki markanın texnologiyası öz istifadəçi kütləsinə uyğun yaradılıb. Biri sadəlik sevənlər üçün, digəri isə texnologiya və qənaət üstünlüyü axtaranlar üçün əla seçimdir.

MIVEC texnologiyası nədir?

MIVEC Mitsubishi-nin ən məşhur mühərrik idarəetmə sistemidir. Bu sistem əsasən klapan vaxtlarının dəyişdirilməsi və optimallaşdırılması üzərində qurulub. Ən sadə dildə desək, MIVEC mühərrikin nəfəs almasını tənzimləyir. Aşağı dövrlərdə mühərrik daha rahat nəfəs alır, yüksək dövrlərdə isə maksimum güc formalaşdırılır. Bu ağıllı idarəetmə sayəsində avtomobil həm yanacağa qənaət edir, həm də performansı itirmir. MIVEC sistemi aşağı sürətlərdə mühərrikin daha yüngül işləməsini, klapanların daha ideal vaxtda açılıb-bağlanmasını və yanacaq-hava qarışığının daha səmərəli istifadə olunmasını təmin edir. Bu texnologiya nəticəsində Mitsubishi modelləri şəhər içində orta hesabla 7-9 litr civarında yanacaq sərf edir. Bu da atmosfer mühərrikli avtomobil üçün olduqca normal hesab olunur. MIVEC-in əsas üstünlüyü odur ki, kompleks turbo sistemlərdən fərqli olaraq daha uzunömürlüdür. Çətin mexaniki qırılmalar yaratmır və xidmət xərcləri də aşağı saxlanılır. Buna görə Mitsubishi mühərrikləri sadəlik və dayanıqlılıq axtaran sürücülərin sevimlisi olaraq qalır.

Nissan-ın DIG, VQ və e-POWER mühərrikləri

Nissan mühərrik texnologiyası baxımından bazarda daha innovativ və rəqabətcil mövqedədir. Şirkət həm turbo, həm atmosfer, həm də hibrid sistemlərdən istifadə edərək müxtəlif sürücü tələblərinə cavab verir. DIG mühərrikləri və ya "Direct Injection Gasoline" yüksək təzyiqli birbaşa püskürtmə sistemi ilə daha az yanacaq sərf etməklə daha çox güc çıxışı əldə edir. Bu texnologiya mühərrik həcminin kiçik olmasına baxmayaraq gücün yüksək qalmasını təmin edir. Nəticədə həm performans, həm də qənaət bir araya gətirilir. Nissan-ın məşhur VQ seriyası isə dünya miqyasında ən etibarlı mühərriklər arasında qəbul olunur. Bu atmosfer mühərrik ailəsi yüksək dözümlülüyü, zərif işləməsi və uzunömürlülüyü ilə seçilir. Nissan-ın ən müasir texnologiyası olan e-POWER sistemi şəhər daxili istifadə üçün əsl qənaət rekordçusudur. Bu sistemdə təkərləri hərəkətə gətirən elektrik mühərrikidir, benzin mühərriki isə sadəcə generator kimi işləyir. Nəticədə ən çətin şəhər şəraitində belə 4-4.5 litr kimi son dərəcə aşağı yanacaq sərfiyyatı formalaşır. Nissan bu üç texnologiya ilə həm performans, həm səssiz sürüş, həm də maksimum yanacaq qənaəti axtaran sürücülər üçün müasir seçim ortaya qoyur.

Şəhər içi real yanacaq sərfiyyatı müqayisəsi

Şəhər içi sürüş şəraiti avtomobilin real yanacaq sərfiyyatını ən çox dəyişdirən faktorlardan biridir. Tıxaclar, tez-tez dayanıb-hərəkət etmək, qısa məsafələr, kondisionerin işləməsi və sürət dəyişiklikləri mühərrikin yükünü artırdığı üçün şəhər içi göstəricilər istehsalçının verdiyi kataloq rəqəmlərindən demək olar ki, həmişə yüksək olur. Mitsubishi və Nissan modelləri isə bu sınaqdan müxtəlif nəticələrlə çıxır. Çünki onların istifadə etdiyi mühərrik texnologiyası, çəkisi, ötürücü sistemi və idarəetmə kompüteri tərzi yanacaq sərfiyyatını birbaşa formalaşdırır. Mitsubishi atmosfer mühərriklərinin sabit, lakin nisbətən yüksək sərfiyyatlı strukturu ilə tanınır. Nissan isə turbo və optimallaşdırılmış idarəetmə sistemləri sayəsində daha qənaətcil şəhər içi göstəriciləri ilə diqqət çəkir. Şəhər daxilində fərq açıq şəkildə hiss olunur və istifadəçinin gündəlik xərclərinə əhəmiyyətli təsir göstərir.

Mitsubishi modellərinin şəhər içi performansı

Mitsubishi modellərinin şəhər içi yanacaq sərfiyyatı ümumilikdə atmosfer mühərriklərin tipik davranışına uyğun olaraq daha stabil, lakin aşağı olmayan göstəricilərlə xarakterizə olunur. ASX 1.6 modeli şəhərdə 8.0-8.5 litr civarında sərfiyyata sahib olur. Bu, tıxaclı böyük şəhər yollarında normal sayılır. Mitsubishi Lancer 1.6 daha yüngül çəkisi və dinamik balansı ilə bir qədər qənaətcildir və 7.0-7.8 litr aralığında sərfiyyat göstərir. Outlander 2.0 isə həm daha ağır kuzova, həm də daha böyük mühərrik həcminə malik olduğuna görə şəhər daxilində 10-11 litr sərfiyyatla işləyir. Bu da SUV seqmentində atmosfer mühərrik üçün tamamilə standartdır. Bu modellərin ortaq xüsusiyyəti mühərrik davranışının çox stabil olması, lakin turbo dəstək olmadığı üçün sərfiyyatın turbo mühərrikli rəqiblərlə müqayisədə daha yüksək qalmasıdır.

Nissan modellərinin şəhər içi göstəriciləri

Nissan şəhər içi yanacaq sərfiyyatında özünü daha qənaətcil marka kimi sübut edir. Bunun əsas səbəbi turbo, birbaşa püskürtmə və müasir idarəetmə sistemlərinin aktiv rol oynamasıdır. Nissan Sentra 1.6 modelinin şəhər içində 6.5-7.2 litr sərfiyyat göstərməsi əksər istifadəçilər üçün ciddi qənaət deməkdir. Qashqai 1.2 Turbo isə kiçik həcmli, lakin güclü turbo mühərriki sayəsində 6.5-7.5 litr aralığında sərf edir. Bununla ASX-dən nəzərəçarpacaq dərəcədə qənaətcil olur. X-Trail 2.0 modeli SUV sinfində olmasına baxmayaraq, 8.5-9.5 litr şəhər sərfiyyatı ilə Outlander-dən daha qənaətlidir. Bu fərq gündəlik istifadə zamanı xərclərə ciddi təsir edir. Nissan-ın turbo mühərriklərinin verdiyi üstünlük burada açıq şəkildə görünür. Çünki kiçik həcmli turbo sistemləri aşağı dövrlərdə daha səmərəli yanma təmin edir və buna görə şəhər daxilində daha az benzin sərf edilir.

Magistral yolda yanacaq sərfiyyatı

Magistral yollarda yanacaq sərfiyyatı şəhərdən tam fərqli davranış göstərir. Çünki burada mühərrik sabit sürətdə çalışır və dayanıb-hərəkət etmək kimi əlavə yüklər yoxdur. Bu şəraitdə atmosfer mühərriklərin stabil işləmə üstünlüyü daha aydın hiss olunur və Mitsubishi burada öz potensialını daha yaxşı göstərir. Nissan modelləri də magistralda qənaətcildir. Lakin turbo mühərriklər müəyyən hallarda sürət artdıqca biraz daha çox sərf etməyə meylli ola bilər. Hər iki marka arasında magistral yolda fərqlər şəhər içi qədər kəskin deyil. Çünki sabit sürət şəraiti mühərriklərin hamısına oxşar avantaj yaradır.

Mitsubishi magistral performansı

Mitsubishi mühərrikləri magistral yollarda yanacağa qənaət etmək baxımından kifayət qədər uğurludur. Bunun əsas səbəbi atmosfer mühərriklərin yüksək dövrlərə qədər problemsiz, stabil işləməsidir. ASX modeli magistralda 6.0-6.5 litr sərf edərək şəhərdəki nəticələrindən əhəmiyyətli dərəcədə aşağı göstəriciyə düşür. Bu, uzun məsafə sürənlər üçün böyük üstünlükdür. Lancer 1.6 isə magistralda cəmi 5.5 litr sərfiyyatla öz sinfində çox qənaətcil hesab olunur. Mitsubishi mühərriklərinin bu stabil və aşağı sərfiyyatı uzun magistral səfərlərdə onların əsas üstünlüklərini təşkil edir.

Nissan magistral sərfiyyatı

Nissan magistral yollarda da qənaətcil nəticələr göstərir. Lakin turbo mühərriklərin təbii xüsusiyyəti səbəbindən müəyyən hallarda sərfiyyat bir qədər yüksələ bilər. Qashqai magistralda təxminən 6.5 litr sərf edərək öz sinfi üçün çox yaxşı nəticə verir və turbo mühərrikli olmasına baxmayaraq Mitsubishi ASX ilə eyni səviyyədə qənaət təmin edir. Sentra magistral yolda 5.8-6.2 litr sərfiyyatla həm Lancer, həm də digər rəqibləri ilə bərabər nəticə göstərir. Bu səbəbdən uzun məsafələrdə kifayət qədər qənaətcildir. Magistral yolda Mitsubishi və Nissan arasındakı fərqlər demək olar ki, minimumdur. Seçimi əsasən avtomobilin çəkisi, mühərrik həcmi və sürücünün sürüş tərzi müəyyən edir.

Turbo və atmosfer mühərrikləri müqayisəsi

Turbo və atmosfer mühərrikləri arasında yanacaq sərfiyyatı baxımından ciddi fərqlər mövcuddur. Bu fərqlər sürücünün həm gündəlik xərcinə, həm də avtomobil seçimindəki prioritetlərinə birbaşa təsir edir. Turbo mühərriklər kiçik həcmə baxmayaraq daha yüksək güc hasil etməyi bacarır və bunun üçün yanacağı çox daha effektiv şəkildə yandırır. Atmosfer mühərriklər isə daha klassik və sadə quruluşa sahib olduqları üçün səmərə baxımından turbo qədər yüksək nəticə verməsələr də, uzunmüddətli və stabil işləmə xüsusiyyəti ilə seçilirlər. Bu iki mühərrik tipinin davranışı sürüş şəraitindən asılı olaraq çox dəyişir və istifadəçinin ehtiyacından asılı olaraq hər ikisi öz üstünlüklərini nümayiş etdirməyi bacarır.

Turbo mühərriklərdə sərfiyyat fərqləri

Turbo mühərriklərin ən böyük üstünlüyü odur ki, az yanacaqla daha çox güc yaradır. Xüsusilə aşağı dövrlərdə yüksək fırlanma anı verdiyi üçün şəhər içində daha qənaətcil nəticələr göstərir. Bu tip mühərrik sürücünün çox yükləmədiyi, sakit sürüşdə istifadə etdiyi hallarda yanacağı maksimum qənaətlə yandırır. Bu səbəbdən Nissan Qashqai, Sentra və digər turbo modellər şəhər içində Mitsubishi-nin atmosfer mühərriklərindən daha az sərfiyyata sahib olur. Lakin turbo sistemin öz təbiətinə görə mühərrik yüksək yüklənməyə məruz qaldıqda, xüsusilə magistral yollarda və ya sürücü daha aqressiv sürüş tərzini seçdikdə yanacaq sərfiyyatı hissediləcək dərəcədə artır. Turbo, güc tələb olunduqca hava-yanacaq qarışığını daha çox yandırdığı üçün yüksək sürətlərdə qənaət üstünlüyünü itirə bilir. Gündəlik şəhər sürüşündə turbo mühərriklər qənaət baxımından atmosfer mühərrikləri çox vaxt geridə qoyur.

Atmosfer mühərriklərdə stabil sərfiyyat

Atmosfer mühərriklərin əsas üstünlüyü onların sadə və etibarlı quruluşa sahib olmasıdır. Bu səbəbdən uzun müddət istifadə olunduqda daha az texniki problem yaradırlar. Yanacaq sərfiyyatı turbo mühərriklər qədər dəyişkən deyil. Yəni şəhərdə də, magistralda da az-çox stabil nəticə göstərirlər. Atmosfer mühərrik aqressiv sürüşdən və ya yüksək sürətlərdən asılı olmayaraq eyni məntiqlə çalışır. Bu da sərfiyyatın çox dəyişməməsinə imkan yaradır. Atmosfer mühərriklərin xidmət xərcləri daha aşağı olur. Çünki turbin, əlavə borular və mürəkkəb idarəetmə sistemləri olmadığı üçün həm servis, həm də ehtiyat hissə baxımından daha sərfəli olur. Mitsubishi-nin Lancer, ASX və Outlander kimi modelləri məhz bu səbəbdən uzunömürlü və dayanıqlı avtomobil axtaranların seçiminə çevrilir.

SUV modellərində yanacaq sərfiyyatı

SUV sinfi həm çəki, həm aerodinamika, həm də mühərrik həcminə görə sedanlardan daha çox yanacaq sərf edən kateqoriyadır. Buna görə də Mitsubishi ilə Nissan arasında bu seqmentdəki fərqlər xüsusilə nəzərə çarpır. Mitsubishi Outlander və ASX kimi modellər atmosfer mühərrikə sahib olduqlarına görə daha stabil, lakin bir qədər yüksək sərfiyyatla işləyir. Nissan isə X-Trail və Qashqai modellərində daha optimallaşdırılmış idarəetmə sistemi, yüngül turbomühərrik və daha müasir platforma istifadə etdiyi üçün şəhər içi və magistral göstəricilərdə bir addım öndə görünür. SUV sinifinin əsas yanacaq fərqi magistral sürüşdə daha az hiss olunsa da, şəhər daxilində çəki və mühərrik idarəetməsinin fərqi yanacaq sərfiyyatına ciddi təsir göstərir. Buna görə də istifadəçi seçimində bu müqayisə olduqca önəm qazanır.

Mitsubishi Outlander vs Nissan X-Trail

Mitsubishi Outlander 2.0 atmosfer mühərriki ilə şəhər içində 10-11 litr civarında yanacaq sərf edir. Bu, ağır kuzova malik SUV üçün tamamilə adi göstəricidir. Magistral yolda sərfiyyat 7 litr səviyyəsinə qədər düşür. Atmosfer mühərrikin sabit işləməsi burada öz üstünlüyünü göstərir. Nissan X-Trail 2.0 isə həm çəki baxımından daha yüngül konstruksiyaya, həm də daha səmərəli idarəetmə sisteminə görə şəhər daxilində 8.5-9.5 litr kimi daha qənaətcil göstəricilər təqdim edir. Magistralda isə 6.5-7 litr sərfiyyatla Outlander-dən geri qalmır və az qala eyni səviyyədə nəticə göstərir. Bu iki model arasındakı real fərq əsasən şəhər daxilində hiss olunur. Gündəlik istifadə baxımından X-Trail daha aşağı yanacaq xərci ilə seçilir.

Mitsubishi ASX vs Nissan Qashqai

Mitsubishi ASX 1.6 atmosfer mühərriki ilə şəhər içində 8-8.5 litr sərfiyyat nümayiş etdirir. Bu, kompakt SUV seqmenti üçün normal göstəricidir. Magistral yolda sərfiyyat 6-6.5 litr səviyyəsinə enir və bu, ASX-in uzun məsafədə qənaətcil işlədiyini göstərir. Nissan Qashqai 1.2 Turbo isə kiçik həcmli, lakin turbo dəstəyi ilə daha səmərəli mühərrikə sahibdir. Şəhər içində 6.5-7.5 litr sərfiyyatla ASX-dən nəzərəçarpacaq dərəcədə qənaətlidir və gündəlik tıxaclı şəhər şəraitində bu fərq daha da böyüyür. Magistral yolda isə 6.5 litr sərfiyyatla ASX ilə demək olar ki, eyni nəticə verir. Qashqai-nin üstünlüyü əsasən şəhər içində ortaya çıxır. Bu model turbomühərrikin qənaət üstünlüyünü çox aydın şəkildə nümayiş etdirir.

Sedan modellərində yanacaq sərfiyyatı

Sedan sinfi daha yüngül çəkisi, daha yaxşı aerodinamikası və kiçik mühərrik həcmləri ilə SUV-lardan fərqli olaraq daha qənaətcil olur. Mitsubishi və Nissan arasında bu seqmentdəki fərqlər SUV-lara nisbətən daha az olsa da, şəhər içi və uzun məsafələr üçün fərqli nəticələr ortaya çıxır. Mitsubishi Lancer-in uzunömürlü atmosfer mühərriki stabil sərfiyyatla seçilir, Nissan Sentra isə müasir idarəetmə sistemi və daha optimallaşdırılmış mühərriklə şəhər içində daha qənaətcil davranış sərgiləyir. Bu sinifdə istifadəçinin prioriteti qənaət, dayanıqlılıq və sürüş rahatlığıdır və hər iki marka fərqli üstünlüklər təklif etdiyi üçün seçim sürücünün gündəlik ehtiyacına əsasən formalaşır.

Mitsubishi Lancer vs Nissan Sentra

Mitsubishi Lancer 1.6 atmosfer mühərriki ilə şəhər içində 7.5-8 litr sərfiyyat göstərir və bu, uzunömürlü və problemsiz işləyən mühərriklər üçün normal hesab edilir. Magistral yolda sərfiyyat 5.5 litr civarına düşür və bu göstərici Lancer-i uzun məsafədə çox qənaətcil edir. Nissan Sentra 1.6 isə şəhər daxilində 6.5-7.2 litr sərfiyyatla Lancer-dən daha qənaətcil davranır və xüsusilə şəhər sürücülərinin seçimində fərq yaradır. Magistral yolda 6 litr sərfiyyatla Lancer-dən bir qədər çox sərf etsə də, fərq minimaldır və hər iki model uzun məsafədə oxşar qənaət səviyyəsinə sahib olur. Ümumi nəticə odur ki, şəhər içi sürüşdə Sentra daha üstün nəticə verir, magistralda isə hər iki model paralel göstəricilərə malikdir.

Hansı markanı kim seçməlidir?

Avtomobil seçərkən yalnız marka və model deyil, sürüş şəraiti, gündəlik istifadə vərdişləri və yanacaq büdcəsi də nəzərə alınmalıdır. Mitsubishi və Nissan fərqli mühərrik fəlsəfələrinə sahib olduğu üçün onların hər biri müəyyən sürücü qrupları üçün daha uyğundur. Nissan şəhər sürücüləri üçün optimallaşdırılmış turbo və hibrid sistemlər təqdim edir. Mitsubishi isə magistral və uzunmüddətli istifadə üçün stabil atmosfer mühərrikləri ilə tanınır. Hər iki marka öz sinfində güclüdür. Lakin onların üstünlükləri fərqli sürüş şəraitində ortaya çıxır.

Şəhər sürücüləri üçün ən qənaətcil

Şəhər içində tıxaclar, tez-tez dayanıb-hərəkət etmək və aşağı sürət aralığı turbo mühərriklərin qənaət üstünlüyünü daha da nəzərə çarpdırır. Nissan-ın turbo mühərrikli modelləri bu səbəbdən şəhər şəraitində Mitsubishi atmosfer mühərriklərindən daha az yanacaq sərf edir. Xüsusilə Nissan-ın e-POWER sistemi tamamilə şəhər üçün optimallaşdırılıb və benzin mühərriki yalnız generator funksiyasını yerinə yetirdiyi üçün yanacaq sərfiyyatı ən aşağı səviyyəyə düşür. Şəhərdə gündəlik 20-40 km yol edən sürücülər üçün Nissan modelləri daha sərfəli və daha qənaətcil seçim sayılır.

Uzaq məsafə sürənlər üçün seçim

Magistral sürüşdə atmosfer mühərriklərin stabil və etibarlı davranışı ön plana çıxır və Mitsubishi burada öz gücünü açıq şəkildə göstərir. ASX, Lancer və Outlander kimi atmosfer mühərrikli Mitsubishi modelləri sabit sürətdə çox az yandırır və turbomühərriklərin yüksək yüklənmə səbəbindən yaratdığı əlavə sərfiyyatı yaşatmır. Uzaq məsafə qət edən, rayonlara tez-tez gedən və magistral yolda çox vaxt keçirən sürücülər üçün Mitsubishi daha uyğun seçimdir. Bu mühərriklər yalnız yanacaq sərfiyyatı ilə deyil, həm də uzunömürlülük və servis sadəliyi ilə sürücüyə rahatlıq verir.

Tarix: 21 Nov 2025 | Baxılıb: 1

Oxşar xəbərlər

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator elektrik enerjisini müəyyən gərginlik səviyyəsindən digərinə çevirən vacib bir elektrik cihazıdır. Onlar əsasən elektrik şəbəkələrində enerji itkisini minimuma endirmək və avadanlıqları uyğun gərginliklə təmi

Azelow nədir?

Azelow nədir?

Azelow Azərbaycana məxsus avtomobil tuninq stilidir. saytı bu məqalədə sizə Azelow haqqında məlumat təqdim edir. AZELOW sözünün anlamı belədir. AZE Azərbaycan, LOW ingilis dilindən tərcümədə aşağı deməkdir. Bu stildə avtomobillə

Hyundai maşınları arasında ən Çox satılan hansılardı ?

Hyundai maşınları arasında ən Çox satılan hansılardı ?

Hyundai avtomobil bazarında həm keyfiyyəti, həm də innovativ texnologiyaları ilə seçilən dünya brendlərindən biridir. Şirkətin istehsal etdiyi modellər fərqli dizayn, yüksək təhlükəsizlik standartları və yanacaq qənaəti il

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi Quattro sistemi alman istehsalçısının ən tanınmış texnoloji nailiyyətlərindən biridir. Bu tam ötürücülü sistem ilk dəfə 1980-ci illərdə təqdim olunmuş və avtomobil dünyasında inqilabi dəyişiklik yaratmışdır. Quattr

Yanacaq sərfiyyatını azaltmağın 10 Effektiv yolu

Yanacaq sərfiyyatını azaltmağın 10 Effektiv yolu

Artan yanacaq qiymətləri və ətraf mühitin qorunması ehtiyacı sürücüləri yanacaq sərfiyyatını azaltmaq üçün daha səmərəli üsullar axtarmağa sövq edir. Effektiv sürüş texnikaları, düzgün avtomobil baxımı və ağıllı marşrut seçim

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Açıq şüşələr 100 km/s sürətdə 4% əlavə yanacaq yandırır. Sürəti 110-a qaldırdığınızda bu rəqəm 10% olur. Çünki salona dolan hava avtomobildə paraşüt təsiri yaratdığı üçün motor həmin sürəti stabil saxlasın deyə, əlavə yanaca

Taksi üçün Ən yaxşı Maşın modelləri

Taksi üçün Ən yaxşı Maşın modelləri

Taksi fəaliyyəti üçün doğru avtomobil seçimi həm sürücülərin qazancını artırır, həm də sərnişinlərin rahatlığını təmin edir. Yanacaq qənaəti, etibarlılıq və komfort bu seçimdə əsas meyarlardandır. Bazarda həm hibrid avtomobillər

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobili


tezbazar.az rent a car baku islenmis ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri azsamand zapcast changan ehtiyat hisseleri mitsubishi ehtiyyat hisseleri jac ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri