Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?Avtomobilin potensial alıcısı özünə sual verir: hansı avtomobili alım? Benzin mühərrikli, yoxsa dizel mühərrikli? Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil.
Əgər avtomobil dizel mühərriki ilə təchiz edilibsə, istismar prosesində yanacağın daha az sərf edilməsi sayəsində vəsaitlərinizə qənaət olunacaqdır. Bu nə ilə izah edilir? Dizel mühərrikində sıxılma dərəcəsi 20-22 vahid arasındadır, benzin mühərrikli avtomobillərdə isə bu göstərici 9-10 arasındadır ki, bu da birincilərin qənaətcilliyini təmin edir. Bundan başqa, dizel mühərrikinin işlətdiyi qatışığın tənzimlənməsi əsasən keyfiyyətli olur, yəni dirsəkli valın fırlanma tezliyindən və silindrlərə düşən yükdən asılı olmayaraq, demək olar ki, verilən havanın miqdarı eyni olur, istifadə olunan yanacağın miqdarı isə iş yükü artdıqca çoxalır. Lakin hətta mühərrik tam gücü ilə işləsə belə, ötürülən yanacağın kütləsi eyni həcmli benzin mühərrikindən 1,5 - 1,7 dəfə azdır.
Bu o deməkdir ki, həqiqi sıxılma dərəcəsi, yəni sıxılmanın yekun təzyiqi və temperaturu iş yükündən asılı deyil, işlədilən qatışığın tərkibi isə benzin mühərriki ilə müqayisədə həmişə bəsit olur. Bu amillər dizelin yüksək yanma səmərəliliyini və sonradan qismən ağır yüklü rejimlərdə genişlənməsini təmin edir.
Dizel mühərrikləri benzin mühərriklərinə nisbətən daha uzunömürlüdürlər, bu onların silindrlər blokunun, dirsəkli valının, silindr-porşen qrupu detallarının, silindrlər blokunun başlıqlarının, daha möhkəm və sərt olması ilə, eləcə də dizel yanacağından istifadə olunması ilə izah edilir, belə ki, benzindən fərqli olaraq dizel həm də müəyyən dərəcədə sürtgü materialıdır.
Dizel mühərriklərinin çatışmayan cəhətlərinə bunları aid etmək olar: kütlələrinin böyük olması, litraj gücünün azlığı, yüksək yanma təzyiqi ucbatından səs-küyün çox olması və havada mənfi temperatur olduqda mühərrikin çətin işə düşməsi, bu xüsusən 100.000 km və daha artıq məsafə qət etmiş avtomobillərdə özünü büruzə verir.
Benzin mühərriklərində fırlanma tezliyi daha yüksəkdir, onların litrajları daha çoxdur, səs-küy və vibrasiyası isə daha aşağıdır. Onların işlətdiyi yanacaq qatışığı əsasən kəmiyyətcə tənzimlənir. Buna görə də aşağı və orta rejimli iş zamanı (minik avtomobillərinin mühərrikləri əsasən bu rejimlərdə işləyirlər) həqiqi sıxılma dərəcəsi aşağı olur ki, bunun da sayəsində yanmanın və onun ardınca genişlənmənin effektivliyi aşağı olur, bu isə o deməkdir ki, yanacaq sərfi çoxalır.
Beləliklə, əgər nominal güclərdə benzin mühərrikinin faydalı iş əmsalı dizel mühərriki ilə müqayisədə 20% aşağıdırsa, qismən çoxalan güclərdə bu əmsal artaraq 40%-ə və daha böyük rəqəmə çatır. Eyni gücə malik benzin və dizel mühərrikli avtomobillərin çoxsaylı müqayisəli istismarı da bunu təsdiq edir. Hərəkət şəraitindən asılı olaraq (şəhərdə və ya magistral yollarda) yolun hər 100 kilometrinə düşən yanacaq sərfi arasında fərq 25-50% təşkil edir.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 1289

Oxşar xəbərlər

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobili

Sürətlər qutusunun fərqləri

Sürətlər qutusunun fərqləri

Avtomobil sahəsindəki irəliləyiş və innovasiyalar sürətlər qutusundan da yan keçmir. Hazırda təkcə mexaniki sürətlər qutusu (MSQ) deyil, bir çox növləri olan avtomatik sürətlər qutusunun (ASQ) da böyük sayda pərəstişkarlar

Hibrid avtomobillərin üstünlükləri

Hibrid avtomobillərin üstünlükləri

Hibrid avtomobillər avtomobil dünyasına yeniliklər gətirdi. Üstünlüklər verən və beynəlxalq bazarlara yol açan bir çox sistem var. Hibrid avtomobil həm elektrik enerjisi, həm də fosil yanacaqlarla işləyən biridir. Bu nəqliyya

Elektrikli avtomobillər haqqında 5 mif

Elektrikli avtomobillər haqqında 5 mif

Heç eşitmisiniz ki, elektrikli maşınlar baha başa gəlir? Yoxsa adi benzin və ya dizellə işləyən avtomobillər qədər havanı çirkləndirir? Yalan xəbərdir! Bu miflərə fikir verməyib onları birdəfəlik unutmağın vaxtı gəldi. Mif-1

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

Mühərrikin ilk növbədə start götürə bilməsi üçün enerji mənbəyi kimi akkumulyator önəmli faktordur. Bəs akkumulyator alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır?. Telefonlarda 300 mah, 400 mah güclü batareyalar olduğu kimi, avtomobillərd

Avtomobil yağını düzgün seçmək qaydası

Avtomobil yağını düzgün seçmək qaydası

Avtomobil sürücülərinə məlumdur ki, mühərrik yağını mütəmadi olaraq dəyişmək lazımdır. Çünki yağ işləndikcə öz keyfiyyətini itirir və mühərrikin sıradan çıxmasına gətirib çıxara bilər. Yağın düzgün seçilməsi. Yağın düzgü

Əyləc sisteminin sirləri

Əyləc sisteminin sirləri

Adi situasiyalarda şəhər axınında əyləc pedalından mümkün qədər az istifadə etmək, ötürücünü işlək rejimdə saxlamaqla yavaş-yavaş işıqforun qarşısındakı dayanma xəttinə doğru irəliləmək və yalnız sonda tam dayanmaq üçün pedal

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Motor gücü avtomobilin daha uzun müddət istifadəsi üçün lazımdır. Buna görə motor gücü azalması səbəblərini sizlər üçün bir yerə topladıq. Motorun gücü düşdükcə yanacaq sərfiyyatı artır. Düz yolda güc normaldır, ancaq yoxu


tezbazar.az rent a car baku avto ehtiyat hisseleri ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri prius tekerleri habilead tekerleri jeep ehtiyat hisseleri vaz ehtiyat hisseleri petlas yan guzguler