Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?Avtomobilin potensial alıcısı özünə sual verir: hansı avtomobili alım? Benzin mühərrikli, yoxsa dizel mühərrikli? Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil.
Əgər avtomobil dizel mühərriki ilə təchiz edilibsə, istismar prosesində yanacağın daha az sərf edilməsi sayəsində vəsaitlərinizə qənaət olunacaqdır. Bu nə ilə izah edilir? Dizel mühərrikində sıxılma dərəcəsi 20-22 vahid arasındadır, benzin mühərrikli avtomobillərdə isə bu göstərici 9-10 arasındadır ki, bu da birincilərin qənaətcilliyini təmin edir. Bundan başqa, dizel mühərrikinin işlətdiyi qatışığın tənzimlənməsi əsasən keyfiyyətli olur, yəni dirsəkli valın fırlanma tezliyindən və silindrlərə düşən yükdən asılı olmayaraq, demək olar ki, verilən havanın miqdarı eyni olur, istifadə olunan yanacağın miqdarı isə iş yükü artdıqca çoxalır. Lakin hətta mühərrik tam gücü ilə işləsə belə, ötürülən yanacağın kütləsi eyni həcmli benzin mühərrikindən 1,5 - 1,7 dəfə azdır.
Bu o deməkdir ki, həqiqi sıxılma dərəcəsi, yəni sıxılmanın yekun təzyiqi və temperaturu iş yükündən asılı deyil, işlədilən qatışığın tərkibi isə benzin mühərriki ilə müqayisədə həmişə bəsit olur. Bu amillər dizelin yüksək yanma səmərəliliyini və sonradan qismən ağır yüklü rejimlərdə genişlənməsini təmin edir.
Dizel mühərrikləri benzin mühərriklərinə nisbətən daha uzunömürlüdürlər, bu onların silindrlər blokunun, dirsəkli valının, silindr-porşen qrupu detallarının, silindrlər blokunun başlıqlarının, daha möhkəm və sərt olması ilə, eləcə də dizel yanacağından istifadə olunması ilə izah edilir, belə ki, benzindən fərqli olaraq dizel həm də müəyyən dərəcədə sürtgü materialıdır.
Dizel mühərriklərinin çatışmayan cəhətlərinə bunları aid etmək olar: kütlələrinin böyük olması, litraj gücünün azlığı, yüksək yanma təzyiqi ucbatından səs-küyün çox olması və havada mənfi temperatur olduqda mühərrikin çətin işə düşməsi, bu xüsusən 100.000 km və daha artıq məsafə qət etmiş avtomobillərdə özünü büruzə verir.
Benzin mühərriklərində fırlanma tezliyi daha yüksəkdir, onların litrajları daha çoxdur, səs-küy və vibrasiyası isə daha aşağıdır. Onların işlətdiyi yanacaq qatışığı əsasən kəmiyyətcə tənzimlənir. Buna görə də aşağı və orta rejimli iş zamanı (minik avtomobillərinin mühərrikləri əsasən bu rejimlərdə işləyirlər) həqiqi sıxılma dərəcəsi aşağı olur ki, bunun da sayəsində yanmanın və onun ardınca genişlənmənin effektivliyi aşağı olur, bu isə o deməkdir ki, yanacaq sərfi çoxalır.
Beləliklə, əgər nominal güclərdə benzin mühərrikinin faydalı iş əmsalı dizel mühərriki ilə müqayisədə 20% aşağıdırsa, qismən çoxalan güclərdə bu əmsal artaraq 40%-ə və daha böyük rəqəmə çatır. Eyni gücə malik benzin və dizel mühərrikli avtomobillərin çoxsaylı müqayisəli istismarı da bunu təsdiq edir. Hərəkət şəraitindən asılı olaraq (şəhərdə və ya magistral yollarda) yolun hər 100 kilometrinə düşən yanacaq sərfi arasında fərq 25-50% təşkil edir.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 5190

Oxşar xəbərlər

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Açıq şüşələr 100 km/s sürətdə 4% əlavə yanacaq yandırır. Sürəti 110-a qaldırdığınızda bu rəqəm 10% olur. Çünki salona dolan hava avtomobildə paraşüt təsiri yaratdığı üçün motor həmin sürəti stabil saxlasın deyə, əlavə yanaca

Ən az benzin sərf edən Maşınlar hansılardı ?

Ən az benzin sərf edən Maşınlar hansılardı ?

Yanacaq qənaəti avtomobil seçərkən ən vacib meyarlardan biridir. Ən az yanacaq sərf edən maşınlar sürücülərə həm uzunmüddətli iqtisadi fayda, həm də ətraf mühitə daha az zərər verir. Bu tip avtomobillər daha az yanacaq istehla

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

Şaravoy nədir ?

Şaravoy nədir ?

Avtomobilin asqı və sükan sistemində ən vacib hissələrdən biri şaravoy hesab olunur. Bu detal təkərlərin yolla düzgün təmasda qalmasına və sürücünün sükanı rahat idarə etməsinə kömək edir. Şaravoy olmadan avtomobilin stabi

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW avtomobilləri dünyada gücü, performansı və innovativ texnologiyaları ilə tanınır. Bu nəticənin əsas mənbəyi markanın texnoloji yeniliklərdə davamlı liderlik mövqeyidir. BMW mühərrik texnologiyası arasında xüsusi yer

Termostat Seçərkən Diqqət Edilməli 5 Məqam

Termostat Seçərkən Diqqət Edilməli 5 Məqam

İstilik və soyutma sistemlərinin düzgün idarə olunması üçün termostat seçimi böyük əhəmiyyət kəsb edir. Yaxşı seçilmiş termostat həm enerji qənaəti, həm də yüksək komfort təmin edir. Texnologiyanın inkişafı ilə birlikdə smar

Taksi üçün Ən yaxşı Maşın modelləri

Taksi üçün Ən yaxşı Maşın modelləri

Taksi fəaliyyəti üçün doğru avtomobil seçimi həm sürücülərin qazancını artırır, həm də sərnişinlərin rahatlığını təmin edir. Yanacaq qənaəti, etibarlılıq və komfort bu seçimdə əsas meyarlardandır. Bazarda həm hibrid avtomobillər

Chevrolet Avtomobillərində İstifadə olunan mühərrik Texnologiyaları

Chevrolet Avtomobillərində İstifadə olunan mühərrik Texnologiyaları

Chevrolet avtomobillərində istifadə olunan mühərrik texnologiyaları uzun illər ərzində daim inkişaf etdirilərək həm yanacaq səmərəliliyi, həm də performans baxımından mükəmməlləşdirilib. Şirkət müxtəlif seqmentlərdəki modellərind

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator elektrik enerjisini müəyyən gərginlik səviyyəsindən digərinə çevirən vacib bir elektrik cihazıdır. Onlar əsasən elektrik şəbəkələrində enerji itkisini minimuma endirmək və avadanlıqları uyğun gərginliklə təmi


tezbazar.az rent a car baku ucuz ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri moskvich ehtiyat hisseleri buick ehtiyat hisseleri peredok yokohama tekerleri turbo w211 arxa stop