Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?Avtomobilin potensial alıcısı özünə sual verir: hansı avtomobili alım? Benzin mühərrikli, yoxsa dizel mühərrikli? Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil.
Əgər avtomobil dizel mühərriki ilə təchiz edilibsə, istismar prosesində yanacağın daha az sərf edilməsi sayəsində vəsaitlərinizə qənaət olunacaqdır. Bu nə ilə izah edilir? Dizel mühərrikində sıxılma dərəcəsi 20-22 vahid arasındadır, benzin mühərrikli avtomobillərdə isə bu göstərici 9-10 arasındadır ki, bu da birincilərin qənaətcilliyini təmin edir. Bundan başqa, dizel mühərrikinin işlətdiyi qatışığın tənzimlənməsi əsasən keyfiyyətli olur, yəni dirsəkli valın fırlanma tezliyindən və silindrlərə düşən yükdən asılı olmayaraq, demək olar ki, verilən havanın miqdarı eyni olur, istifadə olunan yanacağın miqdarı isə iş yükü artdıqca çoxalır. Lakin hətta mühərrik tam gücü ilə işləsə belə, ötürülən yanacağın kütləsi eyni həcmli benzin mühərrikindən 1,5 - 1,7 dəfə azdır.
Bu o deməkdir ki, həqiqi sıxılma dərəcəsi, yəni sıxılmanın yekun təzyiqi və temperaturu iş yükündən asılı deyil, işlədilən qatışığın tərkibi isə benzin mühərriki ilə müqayisədə həmişə bəsit olur. Bu amillər dizelin yüksək yanma səmərəliliyini və sonradan qismən ağır yüklü rejimlərdə genişlənməsini təmin edir.
Dizel mühərrikləri benzin mühərriklərinə nisbətən daha uzunömürlüdürlər, bu onların silindrlər blokunun, dirsəkli valının, silindr-porşen qrupu detallarının, silindrlər blokunun başlıqlarının, daha möhkəm və sərt olması ilə, eləcə də dizel yanacağından istifadə olunması ilə izah edilir, belə ki, benzindən fərqli olaraq dizel həm də müəyyən dərəcədə sürtgü materialıdır.
Dizel mühərriklərinin çatışmayan cəhətlərinə bunları aid etmək olar: kütlələrinin böyük olması, litraj gücünün azlığı, yüksək yanma təzyiqi ucbatından səs-küyün çox olması və havada mənfi temperatur olduqda mühərrikin çətin işə düşməsi, bu xüsusən 100.000 km və daha artıq məsafə qət etmiş avtomobillərdə özünü büruzə verir.
Benzin mühərriklərində fırlanma tezliyi daha yüksəkdir, onların litrajları daha çoxdur, səs-küy və vibrasiyası isə daha aşağıdır. Onların işlətdiyi yanacaq qatışığı əsasən kəmiyyətcə tənzimlənir. Buna görə də aşağı və orta rejimli iş zamanı (minik avtomobillərinin mühərrikləri əsasən bu rejimlərdə işləyirlər) həqiqi sıxılma dərəcəsi aşağı olur ki, bunun da sayəsində yanmanın və onun ardınca genişlənmənin effektivliyi aşağı olur, bu isə o deməkdir ki, yanacaq sərfi çoxalır.
Beləliklə, əgər nominal güclərdə benzin mühərrikinin faydalı iş əmsalı dizel mühərriki ilə müqayisədə 20% aşağıdırsa, qismən çoxalan güclərdə bu əmsal artaraq 40%-ə və daha böyük rəqəmə çatır. Eyni gücə malik benzin və dizel mühərrikli avtomobillərin çoxsaylı müqayisəli istismarı da bunu təsdiq edir. Hərəkət şəraitindən asılı olaraq (şəhərdə və ya magistral yollarda) yolun hər 100 kilometrinə düşən yanacaq sərfi arasında fərq 25-50% təşkil edir.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 5365

Oxşar xəbərlər

Kompressor nədir?

Kompressor nədir?

Kompressor pnevmatik işləmə sistemi ilə sıxılmış havanın tələb olunduğu mühitlərdə hava tələbatını təmin edir. Turbo ilə çox oxşar olan kompressor əslində bir az fərqli işləyir. Avtomobildə bu hissənin necə işlədiyini, turbolarda

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobili

Ən Çox satılan Kia maşınları və onların üstünlükləri

Ən Çox satılan Kia maşınları və onların üstünlükləri

Kia avtomobilləri dünya bazarında etibarlılıq, dizayn keyfiyyəti və iqtisadi yanacaq sərfiyyatı ilə tanınır. Müxtəlif seqmentlərdə təqdim olunan modellər həm ailələr, həm də fərdi sürücülər üçün ideal seçimdir. İstər şəhə

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma

Termostat Seçərkən Diqqət Edilməli 5 Məqam

Termostat Seçərkən Diqqət Edilməli 5 Məqam

İstilik və soyutma sistemlərinin düzgün idarə olunması üçün termostat seçimi böyük əhəmiyyət kəsb edir. Yaxşı seçilmiş termostat həm enerji qənaəti, həm də yüksək komfort təmin edir. Texnologiyanın inkişafı ilə birlikdə smar

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Açıq şüşələr 100 km/s sürətdə 4% əlavə yanacaq yandırır. Sürəti 110-a qaldırdığınızda bu rəqəm 10% olur. Çünki salona dolan hava avtomobildə paraşüt təsiri yaratdığı üçün motor həmin sürəti stabil saxlasın deyə, əlavə yanaca

Babin nədir?

Babin nədir?

Babin elektrik enerjisini yüksək gərginliyə çevirərək mühərrikin alışma sisteminə ötürən əsas texniki hissələrdən biridir. Müxtəlif növləri və texniki xüsusiyyətləri ilə seçilən babinlər cihazın işinə birbaşa təsir göstərir

Keyfiyyətli Motor Yağı Seçmək Niyə Vacibdir?

Keyfiyyətli Motor Yağı Seçmək Niyə Vacibdir?

Mühərrikin uzunömürlü və problemsiz işləməsi üçün keyfiyyətli motor yağı seçimi hər bir avtomobil sahibinin diqqət yetirməli olduğu əsas məsələlərdən biridir. Motor yağı mühərrikdəki hərəkətli hissələr arasında sürtünmən


tezbazar.az rent a car baku ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri bmw x7 ehtiyat hisseleri toyora prius ehtiyat hisseleri ssang yong ehtiyat hisseleri hyundai getz ehtiyat hisseleri bmw ehtiyat hisseleri mercedes ehtiyat hisseleri