Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?Avtomobilin potensial alıcısı özünə sual verir: hansı avtomobili alım? Benzin mühərrikli, yoxsa dizel mühərrikli? Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil.
Əgər avtomobil dizel mühərriki ilə təchiz edilibsə, istismar prosesində yanacağın daha az sərf edilməsi sayəsində vəsaitlərinizə qənaət olunacaqdır. Bu nə ilə izah edilir? Dizel mühərrikində sıxılma dərəcəsi 20-22 vahid arasındadır, benzin mühərrikli avtomobillərdə isə bu göstərici 9-10 arasındadır ki, bu da birincilərin qənaətcilliyini təmin edir. Bundan başqa, dizel mühərrikinin işlətdiyi qatışığın tənzimlənməsi əsasən keyfiyyətli olur, yəni dirsəkli valın fırlanma tezliyindən və silindrlərə düşən yükdən asılı olmayaraq, demək olar ki, verilən havanın miqdarı eyni olur, istifadə olunan yanacağın miqdarı isə iş yükü artdıqca çoxalır. Lakin hətta mühərrik tam gücü ilə işləsə belə, ötürülən yanacağın kütləsi eyni həcmli benzin mühərrikindən 1,5 - 1,7 dəfə azdır.
Bu o deməkdir ki, həqiqi sıxılma dərəcəsi, yəni sıxılmanın yekun təzyiqi və temperaturu iş yükündən asılı deyil, işlədilən qatışığın tərkibi isə benzin mühərriki ilə müqayisədə həmişə bəsit olur. Bu amillər dizelin yüksək yanma səmərəliliyini və sonradan qismən ağır yüklü rejimlərdə genişlənməsini təmin edir.
Dizel mühərrikləri benzin mühərriklərinə nisbətən daha uzunömürlüdürlər, bu onların silindrlər blokunun, dirsəkli valının, silindr-porşen qrupu detallarının, silindrlər blokunun başlıqlarının, daha möhkəm və sərt olması ilə, eləcə də dizel yanacağından istifadə olunması ilə izah edilir, belə ki, benzindən fərqli olaraq dizel həm də müəyyən dərəcədə sürtgü materialıdır.
Dizel mühərriklərinin çatışmayan cəhətlərinə bunları aid etmək olar: kütlələrinin böyük olması, litraj gücünün azlığı, yüksək yanma təzyiqi ucbatından səs-küyün çox olması və havada mənfi temperatur olduqda mühərrikin çətin işə düşməsi, bu xüsusən 100.000 km və daha artıq məsafə qət etmiş avtomobillərdə özünü büruzə verir.
Benzin mühərriklərində fırlanma tezliyi daha yüksəkdir, onların litrajları daha çoxdur, səs-küy və vibrasiyası isə daha aşağıdır. Onların işlətdiyi yanacaq qatışığı əsasən kəmiyyətcə tənzimlənir. Buna görə də aşağı və orta rejimli iş zamanı (minik avtomobillərinin mühərrikləri əsasən bu rejimlərdə işləyirlər) həqiqi sıxılma dərəcəsi aşağı olur ki, bunun da sayəsində yanmanın və onun ardınca genişlənmənin effektivliyi aşağı olur, bu isə o deməkdir ki, yanacaq sərfi çoxalır.
Beləliklə, əgər nominal güclərdə benzin mühərrikinin faydalı iş əmsalı dizel mühərriki ilə müqayisədə 20% aşağıdırsa, qismən çoxalan güclərdə bu əmsal artaraq 40%-ə və daha böyük rəqəmə çatır. Eyni gücə malik benzin və dizel mühərrikli avtomobillərin çoxsaylı müqayisəli istismarı da bunu təsdiq edir. Hərəkət şəraitindən asılı olaraq (şəhərdə və ya magistral yollarda) yolun hər 100 kilometrinə düşən yanacaq sərfi arasında fərq 25-50% təşkil edir.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 5243

Oxşar xəbərlər

Niyə Volkswagen Tiguan Almalısınız?

Niyə Volkswagen Tiguan Almalısınız?

Volkswagen Tiguan həm şəhər, həm də uzun məsafə səfərləri üçün uyğun olan, müasir texnologiyalarla təchiz edilmiş, etibarlı və rahat SUV modellərindən biridir. Alman mühəndisliyinin dəqiqliyi və keyfiyyəti ilə seçilən b

Ən çox Satılan Toyota maşınları

Ən çox Satılan Toyota maşınları

Toyota avtomobilləri dünya üzrə etibarlılığı, keyfiyyəti və davamlı performansı ilə tanınır. Bu marka müxtəlif seqmentlərdə təqdim etdiyi modellərlə həm şəhər, həm də yolsuzluq şəraitində rahat və təhlükəsiz sürüş təcrübəs

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

Mühərrikin ilk növbədə start götürə bilməsi üçün enerji mənbəyi kimi akkumulyator önəmli faktordur. Bəs akkumulyator alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır?. Telefonlarda 300 mah, 400 mah güclü batareyalar olduğu kimi, avtomobillərd

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW avtomobilləri dünyada gücü, performansı və innovativ texnologiyaları ilə tanınır. Bu nəticənin əsas mənbəyi markanın texnoloji yeniliklərdə davamlı liderlik mövqeyidir. BMW mühərrik texnologiyası arasında xüsusi yer

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Turbolu avtomobillərə tətbiq edilən, at gücü artırılması növü çip tuninqlə bağlı çoxlu suallar var. Bu məqalədə onun hansı avtomobillərdə istifadə olunduğundan, növləri, mənfi və müsbət cəhətlərindən bəhs edəcəyik. İstehsalç

Pribor işıqları nədir?

Pribor işıqları nədir?

Avtomobillərdə pribor işıqları sürücüyə nəqliyyat vasitəsinin texniki vəziyyəti və işləmə prosesi barədə mühüm məlumatlar verən vizual göstəricilərdir. Bu işıqlar, adətən, pribor panelində yerləşir və mühərrik, əyləc sistemi

Keyfiyyətli Motor Yağı Seçmək Niyə Vacibdir?

Keyfiyyətli Motor Yağı Seçmək Niyə Vacibdir?

Mühərrikin uzunömürlü və problemsiz işləməsi üçün keyfiyyətli motor yağı seçimi hər bir avtomobil sahibinin diqqət yetirməli olduğu əsas məsələlərdən biridir. Motor yağı mühərrikdəki hərəkətli hissələr arasında sürtünmən

Chevrolet maşınları arasında ən Çox Satılan Modelləri Hansılardır?

Chevrolet maşınları arasında ən Çox Satılan Modelləri Hansılardır?

Chevrolet avtomobil dünyasında uzun illərdir keyfiyyət, etibarlılıq və dizayn mükəmməlliyi ilə tanınır. Şirkət müxtəlif bazar seqmentlərinə uyğun olaraq sedan, SUV və pikap modelləri istehsal edərək dünya miqyasında milyonlarl

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator elektrik enerjisini müəyyən gərginlik səviyyəsindən digərinə çevirən vacib bir elektrik cihazıdır. Onlar əsasən elektrik şəbəkələrində enerji itkisini minimuma endirmək və avadanlıqları uyğun gərginliklə təmi


tezbazar.az rent a car baku ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri prado ehtiyat hisseleri kia sorento ehtiyat hisseleri toyota prius ehtiyat hisseleri motosiklet ehtiyat hisseleri sorento ehtiyat hissesi niva diski