Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?Avtomobilin potensial alıcısı özünə sual verir: hansı avtomobili alım? Benzin mühərrikli, yoxsa dizel mühərrikli? Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil.
Əgər avtomobil dizel mühərriki ilə təchiz edilibsə, istismar prosesində yanacağın daha az sərf edilməsi sayəsində vəsaitlərinizə qənaət olunacaqdır. Bu nə ilə izah edilir? Dizel mühərrikində sıxılma dərəcəsi 20-22 vahid arasındadır, benzin mühərrikli avtomobillərdə isə bu göstərici 9-10 arasındadır ki, bu da birincilərin qənaətcilliyini təmin edir. Bundan başqa, dizel mühərrikinin işlətdiyi qatışığın tənzimlənməsi əsasən keyfiyyətli olur, yəni dirsəkli valın fırlanma tezliyindən və silindrlərə düşən yükdən asılı olmayaraq, demək olar ki, verilən havanın miqdarı eyni olur, istifadə olunan yanacağın miqdarı isə iş yükü artdıqca çoxalır. Lakin hətta mühərrik tam gücü ilə işləsə belə, ötürülən yanacağın kütləsi eyni həcmli benzin mühərrikindən 1,5 - 1,7 dəfə azdır.
Bu o deməkdir ki, həqiqi sıxılma dərəcəsi, yəni sıxılmanın yekun təzyiqi və temperaturu iş yükündən asılı deyil, işlədilən qatışığın tərkibi isə benzin mühərriki ilə müqayisədə həmişə bəsit olur. Bu amillər dizelin yüksək yanma səmərəliliyini və sonradan qismən ağır yüklü rejimlərdə genişlənməsini təmin edir.
Dizel mühərrikləri benzin mühərriklərinə nisbətən daha uzunömürlüdürlər, bu onların silindrlər blokunun, dirsəkli valının, silindr-porşen qrupu detallarının, silindrlər blokunun başlıqlarının, daha möhkəm və sərt olması ilə, eləcə də dizel yanacağından istifadə olunması ilə izah edilir, belə ki, benzindən fərqli olaraq dizel həm də müəyyən dərəcədə sürtgü materialıdır.
Dizel mühərriklərinin çatışmayan cəhətlərinə bunları aid etmək olar: kütlələrinin böyük olması, litraj gücünün azlığı, yüksək yanma təzyiqi ucbatından səs-küyün çox olması və havada mənfi temperatur olduqda mühərrikin çətin işə düşməsi, bu xüsusən 100.000 km və daha artıq məsafə qət etmiş avtomobillərdə özünü büruzə verir.
Benzin mühərriklərində fırlanma tezliyi daha yüksəkdir, onların litrajları daha çoxdur, səs-küy və vibrasiyası isə daha aşağıdır. Onların işlətdiyi yanacaq qatışığı əsasən kəmiyyətcə tənzimlənir. Buna görə də aşağı və orta rejimli iş zamanı (minik avtomobillərinin mühərrikləri əsasən bu rejimlərdə işləyirlər) həqiqi sıxılma dərəcəsi aşağı olur ki, bunun da sayəsində yanmanın və onun ardınca genişlənmənin effektivliyi aşağı olur, bu isə o deməkdir ki, yanacaq sərfi çoxalır.
Beləliklə, əgər nominal güclərdə benzin mühərrikinin faydalı iş əmsalı dizel mühərriki ilə müqayisədə 20% aşağıdırsa, qismən çoxalan güclərdə bu əmsal artaraq 40%-ə və daha böyük rəqəmə çatır. Eyni gücə malik benzin və dizel mühərrikli avtomobillərin çoxsaylı müqayisəli istismarı da bunu təsdiq edir. Hərəkət şəraitindən asılı olaraq (şəhərdə və ya magistral yollarda) yolun hər 100 kilometrinə düşən yanacaq sərfi arasında fərq 25-50% təşkil edir.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 5233

Oxşar xəbərlər

Toyota Avtomobillərində Yanacaq Qənaəti Texnologiyaları

Toyota Avtomobillərində Yanacaq Qənaəti Texnologiyaları

Toyota avtomobilləri avtomobil sənayesində yanacaq qənaəti və ekoloji davamlılıq mövzusunda dünya liderlərindən biridir. Şirkət uzun illərdir ki, hibrid mühərrik texnologiyaları, aerodinamik dizayn həlləri və qabaqcıl mühərri

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW avtomobilləri dünyada gücü, performansı və innovativ texnologiyaları ilə tanınır. Bu nəticənin əsas mənbəyi markanın texnoloji yeniliklərdə davamlı liderlik mövqeyidir. BMW mühərrik texnologiyası arasında xüsusi yer

Ən çox Satılan Toyota maşınları

Ən çox Satılan Toyota maşınları

Toyota avtomobilləri dünya üzrə etibarlılığı, keyfiyyəti və davamlı performansı ilə tanınır. Bu marka müxtəlif seqmentlərdə təqdim etdiyi modellərlə həm şəhər, həm də yolsuzluq şəraitində rahat və təhlükəsiz sürüş təcrübəs

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Avtomobil sürərkən sürət qutusunun gecikməsi sürücülər üçün həm təhlükəli, həm də narahatedici bir problemdir. Bu hal ötürmələrin dəyişməsi zamanı yaranan boşluq, sürətdə ləngimə və ya titrəmə kimi əlamətlərlə özünü göstər

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Motor gücü avtomobilin daha uzun müddət istifadəsi üçün lazımdır. Buna görə motor gücü azalması səbəblərini sizlər üçün bir yerə topladıq. Motorun gücü düşdükcə yanacaq sərfiyyatı artır. Düz yolda güc normaldır, ancaq yoxu

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?. Texniki baxımları vaxtında edin. Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətini

Sükan Sisteminin Mütəmadi Yoxlanması Niyə Vacibdir?

Sükan Sisteminin Mütəmadi Yoxlanması Niyə Vacibdir?

Sükan sistemi avtomobilin idarə olunmasında əsas rol oynayan vacib mexanizmlərdən biridir. Onun düzgün işləməsi yol təhlükəsizliyi, idarəetmə dəqiqliyi və sürüş rahatlığı üçün həyati əhəmiyyət daşıyır. Sükan sistemində nasazlı

Yanacaq sərfiyyatını azaltmağın 10 Effektiv yolu

Yanacaq sərfiyyatını azaltmağın 10 Effektiv yolu

Artan yanacaq qiymətləri və ətraf mühitin qorunması ehtiyacı sürücüləri yanacaq sərfiyyatını azaltmaq üçün daha səmərəli üsullar axtarmağa sövq edir. Effektiv sürüş texnikaları, düzgün avtomobil baxımı və ağıllı marşrut seçim

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi Quattro sistemi alman istehsalçısının ən tanınmış texnoloji nailiyyətlərindən biridir. Bu tam ötürücülü sistem ilk dəfə 1980-ci illərdə təqdim olunmuş və avtomobil dünyasında inqilabi dəyişiklik yaratmışdır. Quattr


tezbazar.az rent a car baku avtomobil ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri niva tekerleri r16 hyundai ehtiyat hisseleri bmw e46 ehtiyat hisseleri katalizator kia optima diski mercedes bufer