Avtomobilin daha az benzin yandırması üçün nə etməli?

Avtomobilin daha az benzin yandırması üçün nə etməli?Türkiyəli mütəxəssislər avtomobilin az benzin yandırması üçün maraqlı araşdırma apararaq, yeni təkliflər hazırlayıblar.
Avtomobilinizə ən aşağı oktanlı benzin vurun
Bir çox sürücülər "avtomobilin texniki vəziyyətinə müsbət təsir göstərər və iqtisadi cəhətdən səmərəli ola bilər" düşüncəsi ilə yüksəkoktanlı yanacağa üstünlük verirlər. Lakin araşdırmalar göstərib ki, avtomobilin kitabçasında göstəriləndən əlavə, yanacaq istifadə etmək pul israfından başqa bir şey deyilmiş.
Yanacaq çənini axıradək doldurmayın
Avtomobilinizin yanacaq çənini ağzına qədər doldurarkən xeyli miqdarda yanacaq geri qayıdır. Halbuki siz geri qayıdan yanacağın da pulunu ödəyirsiniz. İsti havalarda benzin alarkən buxarlanma səbəbi ilə daha çox yanacağınız havaya uçur. Yanacaq bakının qapağı möhkəm bağlanmırsa, istər-istəməz davamlı buxarlanma baş verir. Belə deyək, avtomobilə yanacaq doldurduğunuz zaman pompa atırsa, demək ki, bakınız dolmuş sayılır. Artığı cibinizə zərərdir.
Qapalı qarajda, yoxdursa, kölgədə saxlayın
Gecəni qapalı qarajda saxlanılan maşının motoru səhər daha ilıq olur. Soyuq yerdə saxlanılan maşının motorunun qızmasına sərf olunan vaxt və yanacaq da sizin cibinizə ziyan sayılır. İsti havada qarajda və ya kölgədə saxlanılan maşının içi çox da qızmaz. Nəticədə siz kondisionerdən istifadə etmək məcburiyyətində qalmazsınız. Bəllidir ki, nə qədər az kondisioner istifadə etsəniz, yanacaq bir o qədər az sərf olunar.
Motoru qızdırmaq üçün gözləməyə dəyməz
Hətta modern avtomobil sahibləri belə, maşını xoda salmamışdan öncə qaz pedalını bir neçə dəfə basıb-buraxırlar. Onlara elə gəlir ki, maşın bununla daha rahat işə düşür. Halbuki bu da boşuna yanacaq tükətməkdən başqa bir şey deyil. Avtomobil hərəkət etmədən motorun isinməsi üçün gözləmək də anlaşılmaz hesab olunur. Araşdırmalar göstərir ki, motor boşuna çalışarkən gec isinir.
Yola çıxıb qaza çox basmadan, sürəti qəfil artırmadan getmək ən yaxşı motor isitmə metodudur. Soyuq havalarda motor daha gec isinir və daha çox yanacaq sərf edir. Benzinlə işləyən bir motorun qızdırılmasına isinmiş bir motordan ən azı 50 faiz daha çox yanacaq sərf olunur. Bu səbəbdən avtmobilinizi qış aylarında qapalı yerlərdə mühafizə etməyiniz məsləhətdir.
Lazımsız yüklərdən qurtulun
Avtomobilin baqajında ehtiyacınız olmayan əşyaları daşımağınız qətiyyən məsləhət deyil. Bəzi insanlar onlara lazım olmayan ağır yükləri avtomobilin yük yerində bəzən aylarla gəzdirirlər. Halbuki bu, yanacaq sərfini xeyli artırır. Araşdırmalar göstərir ki, normadan artıq 50 kiloqram yük daşımaq avtomobilin yanacaq sərfini 2 faiz artırır. Maşına çöldən taxılan aksessuarlar da yanacağın sərfinə səbəb olur.
Təkərlərin havası mümkün qədər çox olsun
Təkərlərinizin uyğun təzyiqdə doldurulması az yanacaq sərf etmənin ən önəmli şərtlərindən biridir. Təkərin istehsalçı zavod tərəfindən göstərilən limitin ən yüksək təzyiqlə doldurulması maşına bir qədər narahatlıq gətirsə də, yanacaq sərfiyyatını azaldır. Təkərin təzyiqi soyuq ikən ölçülməlidir. Az təzyiq təkərin erkən isinməsinə, hərəkət qabiliyyətinin nisbətən azalmasına, təkərin tez xarab olmasına, sürtünmənin artması nəticəsində daha çox yanacaq sərfinə gətirib çıxarır.
Bundan əlavə, təkərlərin balansirovkasının pozulması da maşının çox benzin işlətməsinə səbəb olur. Təkərlərin balansirovkasını il ərzində bir neçə dəfə yoxlatmaqda fayda var. Loru dillə desək, paralel olmayan təkərlər yolda bir-biri ilə "mücadilə" edir, xərcini isə siz ödəyirsiniz.
Yolun orta sürətinə uyğunlaşın
Yüksək sürətlə idarəetmə avtomobilinizin küləklə "mübarizə" nəticəsində çox yanacaq sərfinə gətirib çıxarır. Məsələn, maşının sürəti saatda 90 kilometrdən yüksək olduqda yanacaq sərfi daha da artır. Araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, saatda 100 kilometr sürətlə gedən bir maşın 90 km sürətlə gedənlə müqayisədə 10, 110 km sürətlə gedən isə yüzdə 20 faiz çox yanacaq sərf edir. Sabit, orta sürətlə getmək daha məqsədəuyğundur. Qaz pedalına nə qədər sərt bassanız, sistemə o qədər çox yanacaq ötürülür, bununla maşınınız sanki benzini "içir". Maşının hərəkət sürətini işıqforların yaşıl işığına uyğun nizamlamaq da çox önəmlidir.
Ayağınızı mufta və əyləc üzərində saxlamayın
Ayağın davamlı mufta üzərində saxlanılması qavramanın zəifləməsinə, "nakladka"ların (balatalar) çox tez aşınmasına səbəb olduğu kimi, yanacaq sərfiyyatını da artırır. Ayağın tormoz üzərində uzun müddət qalması da əyləc balatalarının sürtünüb nazilməsinə və yanacağın çox işlənməsinə səbəb olur.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 1600

Oxşar xəbərlər

Rezistor nədir?

Rezistor nədir?

Avtomobil elektronikasında əvəzolunmaz komponentlərdən biri də avtomobil rezistorlarıdır. Onlar elektrik cərəyanını idarə etmək və müqavimət yaratmaq kimi əsas funksiyaları yerinə yetirirlər. saytı bu yazını avtomobilləri

Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Bi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-c

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Turbolu avtomobillərə tətbiq edilən, at gücü artırılması növü çip tuninqlə bağlı çoxlu suallar var. Bu məqalədə onun hansı avtomobillərdə istifadə olunduğundan, növləri, mənfi və müsbət cəhətlərindən bəhs edəcəyik. İstehsalç

Avtomobil ehtiyat hissələri

Avtomobil ehtiyat hissələri

Hər bir avtomobil vacib hissələrdən ibarətdir. Ən böyüyündən ən kiçiyinə qədər hər biri mühüm olan avtomobil ehtiyat hissələri hansı funskiyanı yerinə yetirməsi, əgər həmin ehtiyat hissəsi keyfiyyətli olmazsa, nələrə səbə

Sürətlər qutusunun fərqləri

Sürətlər qutusunun fərqləri

Avtomobil sahəsindəki irəliləyiş və innovasiyalar sürətlər qutusundan da yan keçmir. Hazırda təkcə mexaniki sürətlər qutusu (MSQ) deyil, bir çox növləri olan avtomatik sürətlər qutusunun (ASQ) da böyük sayda pərəstişkarlar

Əyləc sisteminin sirləri

Əyləc sisteminin sirləri

Adi situasiyalarda şəhər axınında əyləc pedalından mümkün qədər az istifadə etmək, ötürücünü işlək rejimdə saxlamaqla yavaş-yavaş işıqforun qarşısındakı dayanma xəttinə doğru irəliləmək və yalnız sonda tam dayanmaq üçün pedal

Termostat nədir?

Termostat nədir?

Avtomobillərin isitmə sistemində termostatların mühüm rolu var. Mühərrikin temperaturu kimi problemlərıə qarşılaşan avtomobil sahibləri zaman zaman termostat sıxıntısı yaşayırlar. saytının bu məqaləsində termostat haqda ətrafl

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

Mühərrikin ilk növbədə start götürə bilməsi üçün enerji mənbəyi kimi akkumulyator önəmli faktordur. Bəs akkumulyator alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır?. Telefonlarda 300 mah, 400 mah güclü batareyalar olduğu kimi, avtomobillərd

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma


tezbazar.az avto ehtiyat hisseleri ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri mercury ehtiyat hisseleri volkswagen ehtiyat hisseleri continental tekerleri hyundai kia ehtiyat hisseleri 190 mercedes rolls royce ehtiyat hisseleri