Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərqBi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-ci Turbo gərəksiz işləmədiyi üçün gec xarab olur. 2 Turbolu sistem 2 qaydada qoşulur:
Paralel qoşulma
Pilləli qoşulma (Supercharger + Turbocharger)

Bunlardan ən güclüsü Pilləli qoşulmuş Turbo sistemidir.
Paralel qoşulma daha çox "V" tipli mühərrikdə istifadə olunur. İşləmə prinsipinə görə Tək Turbolu sistemdən fərqli bir işləmə prinsipi yoxdur. 2 silindir bloku olduğu üçün 2 ədəd Turbo istifadə olunur. Verdiyi güc atmosferik mühərrikdən üstün, pilləli qoşulmuş Turbocharger mühərrikdən aşağıdır.
Pilləli qoşulma sistemi aşağı dövrlərdə kiçik Turbonu istifadə edir. Turbo gecikməsi yoxdur, ancaq yanacağı çox içir. Yüksək dövrlərdə isə böyük Turbonun sistemə qoşulması ilə Dövr və Güc daha da artır. Paralel qoşulmuş Turbo sistemindən çox üstün və güclü bir sistemdir. Turbo gecikməsi dediyimiz şey qaz pedalına basdığınız zaman mühərriyin maksimum cəldlikdə pedala cavab verməsi ilə ehtiyac duyulan dövrü (Nm) istehsal edə bilməməsidir. Bu problemi aradan qaldırmaq üçün Pilləli Turbo sistemi yaradılmışdır. Beləliklə daha aşağı dövrlərdə də yetərincə təzyiq ehtiyacını qarşılaya bilən, Turbo gecikməsinə imkan verməyən, cəld reaksiya verən, daha kiçik pərlərə sahib turbo işləyir və mühərriyin performansı yaxşılaşır. Dövr yüksələn zaman daha böyük pəri olan Turbo da işə qoşulur və lazım olan təzyiqlə mühərriyi təmin edir. Beləliklə mühərriyin hər dövründə avtomobildən maksimum performans əldə edilir.
Supercharger (kompressor) Nədir?
Digər bir gücləndirici növü isə hərəkət gücünü qayış vasitəsilə mühərrikdən mexaniki olaraq alan bir Superchargerdir. Turbo sistemi olmadan öncə superchargerdən daha çox istifadə edilirdi. Onun ömrü Turboya nisbətən daha çoxdur. Kompressorda səsboğucu qazı ilə əlaqə olmadığı üçün daha aşağı dövrdə daha çox performans göstərə bilir və yağlanmaya ehtiyac duymur. Kompressor ilə Turbo arasında güc müqayisəsi apara bilmərik. Çünki kompressor gücünü dirsəkli valdan aldığı üçün aşağı-yuxarı dövr fərq etmədən işini davam etdirir. Yuxarı dövrlərdə də mühərrik gücü optimum gücünü aşdığı üçün kompressor aşağı dövrlərdə daha güclü sayılır. Turbo isə 2500 dövrdən sonra tam açılır və bütün gücünü mühərriyə verir. Kompressor sistemi həm də səsli işləyir. Amerikan Muscle Car modellərində qaz verən zaman gələn güclü səs məhz supercharger səsidir. Turboya nisbətən daha uzunömürlüdür. Turbo mühərriyi söndürmədən öncə bir qədər gözləmək lazım gəlirdisə, Kompressorda buna ehtiyac yoxdur.
Kompressorun mənfi cəhəti: mühərrik işə düşən kimi kompressor da işə düşdür, hətta neytralda gözləmə anında belə işlədiyi üçün yanacaq sərfiyyatına mənfi təsir edir. Texniki baxımı ucuz da olsa özü bahalı bir detaldır.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 3684

Oxşar xəbərlər

Pribor işıqları nədir?

Pribor işıqları nədir?

Avtomobillərdə pribor işıqları sürücüyə nəqliyyat vasitəsinin texniki vəziyyəti və işləmə prosesi barədə mühüm məlumatlar verən vizual göstəricilərdir. Bu işıqlar, adətən, pribor panelində yerləşir və mühərrik, əyləc sistemi

Babin nədir?

Babin nədir?

Babin elektrik enerjisini yüksək gərginliyə çevirərək mühərrikin alışma sisteminə ötürən əsas texniki hissələrdən biridir. Müxtəlif növləri və texniki xüsusiyyətləri ilə seçilən babinlər cihazın işinə birbaşa təsir göstərir

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Açıq şüşələr 100 km/s sürətdə 4% əlavə yanacaq yandırır. Sürəti 110-a qaldırdığınızda bu rəqəm 10% olur. Çünki salona dolan hava avtomobildə paraşüt təsiri yaratdığı üçün motor həmin sürəti stabil saxlasın deyə, əlavə yanaca

Ən çox Satılan Toyota maşınları

Ən çox Satılan Toyota maşınları

Toyota avtomobilləri dünya üzrə etibarlılığı, keyfiyyəti və davamlı performansı ilə tanınır. Bu marka müxtəlif seqmentlərdə təqdim etdiyi modellərlə həm şəhər, həm də yolsuzluq şəraitində rahat və təhlükəsiz sürüş təcrübəs

İkinci əl Kia avtomobil alarkən texniki yoxlama etmək

İkinci əl Kia avtomobil alarkən texniki yoxlama etmək

İkinci əl Kia avtomobil almaq planınız varsa, ilk baxışda xarici görünüş və salon təmizliyi sizi cəlb edə bilər. Lakin, avtomobilin texniki vəziyyəti görünəndən çox daha önəmlidir. Texniki yoxlama gələcəkdə qarşılaşa biləcəyini

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma

Avtomobil yeni sürənlərin bilməli olduqları əsas Qaydalar

Avtomobil yeni sürənlərin bilməli olduqları əsas Qaydalar

Yeni avtomobil idarə etməyə başlayan sürücülər üçün ilk illər həm həyəcanlı, həm də məsuliyyətli bir dövr olur. Bu müddətdə yol hərəkəti qaydalarına əməl etmək, təhlükəsizlik avadanlıqlarından düzgün istifadə etmək və digə

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator Nədir və Necə İşləyir?

Transformator elektrik enerjisini müəyyən gərginlik səviyyəsindən digərinə çevirən vacib bir elektrik cihazıdır. Onlar əsasən elektrik şəbəkələrində enerji itkisini minimuma endirmək və avadanlıqları uyğun gərginliklə təmi


tezbazar.az rent a car baku avto ehtiyat hisseleri ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri nissan diesel ehtiyat hisseleri lexus rx350 ehtiyat hisseleri roewe ehtiyat hisseleri vaz ehtiyat hisseleri magazasi islenmis ehtiyat hisseleri akumlyator