Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərqBi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-ci Turbo gərəksiz işləmədiyi üçün gec xarab olur. 2 Turbolu sistem 2 qaydada qoşulur:
Paralel qoşulma
Pilləli qoşulma (Supercharger + Turbocharger)

Bunlardan ən güclüsü Pilləli qoşulmuş Turbo sistemidir.
Paralel qoşulma daha çox "V" tipli mühərrikdə istifadə olunur. İşləmə prinsipinə görə Tək Turbolu sistemdən fərqli bir işləmə prinsipi yoxdur. 2 silindir bloku olduğu üçün 2 ədəd Turbo istifadə olunur. Verdiyi güc atmosferik mühərrikdən üstün, pilləli qoşulmuş Turbocharger mühərrikdən aşağıdır.
Pilləli qoşulma sistemi aşağı dövrlərdə kiçik Turbonu istifadə edir. Turbo gecikməsi yoxdur, ancaq yanacağı çox içir. Yüksək dövrlərdə isə böyük Turbonun sistemə qoşulması ilə Dövr və Güc daha da artır. Paralel qoşulmuş Turbo sistemindən çox üstün və güclü bir sistemdir. Turbo gecikməsi dediyimiz şey qaz pedalına basdığınız zaman mühərriyin maksimum cəldlikdə pedala cavab verməsi ilə ehtiyac duyulan dövrü (Nm) istehsal edə bilməməsidir. Bu problemi aradan qaldırmaq üçün Pilləli Turbo sistemi yaradılmışdır. Beləliklə daha aşağı dövrlərdə də yetərincə təzyiq ehtiyacını qarşılaya bilən, Turbo gecikməsinə imkan verməyən, cəld reaksiya verən, daha kiçik pərlərə sahib turbo işləyir və mühərriyin performansı yaxşılaşır. Dövr yüksələn zaman daha böyük pəri olan Turbo da işə qoşulur və lazım olan təzyiqlə mühərriyi təmin edir. Beləliklə mühərriyin hər dövründə avtomobildən maksimum performans əldə edilir.
Supercharger (kompressor) Nədir?
Digər bir gücləndirici növü isə hərəkət gücünü qayış vasitəsilə mühərrikdən mexaniki olaraq alan bir Superchargerdir. Turbo sistemi olmadan öncə superchargerdən daha çox istifadə edilirdi. Onun ömrü Turboya nisbətən daha çoxdur. Kompressorda səsboğucu qazı ilə əlaqə olmadığı üçün daha aşağı dövrdə daha çox performans göstərə bilir və yağlanmaya ehtiyac duymur. Kompressor ilə Turbo arasında güc müqayisəsi apara bilmərik. Çünki kompressor gücünü dirsəkli valdan aldığı üçün aşağı-yuxarı dövr fərq etmədən işini davam etdirir. Yuxarı dövrlərdə də mühərrik gücü optimum gücünü aşdığı üçün kompressor aşağı dövrlərdə daha güclü sayılır. Turbo isə 2500 dövrdən sonra tam açılır və bütün gücünü mühərriyə verir. Kompressor sistemi həm də səsli işləyir. Amerikan Muscle Car modellərində qaz verən zaman gələn güclü səs məhz supercharger səsidir. Turboya nisbətən daha uzunömürlüdür. Turbo mühərriyi söndürmədən öncə bir qədər gözləmək lazım gəlirdisə, Kompressorda buna ehtiyac yoxdur.
Kompressorun mənfi cəhəti: mühərrik işə düşən kimi kompressor da işə düşdür, hətta neytralda gözləmə anında belə işlədiyi üçün yanacaq sərfiyyatına mənfi təsir edir. Texniki baxımı ucuz da olsa özü bahalı bir detaldır.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 3610

Oxşar xəbərlər

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma

Toyota maşınları arasında ən populyar 10 Avtomobil markası

Toyota maşınları arasında ən populyar 10 Avtomobil markası

Toyota dünyada milyonlarla sürücünün etibar etdiyi avtomobil markalarından biridir. Yapon istehsalı olan bu brend illərdir həm texnoloji yenilikləri, həm də yüksək etibarlılığı ilə avtomobil bazarında güclü mövqeyini qoruyur

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Bir çox sürücünün farası nizamsız olduğu üçün işığı əyri vurur. Misal üçün avtomobil var ki, faraları biri aşağı, digəri yuxarı vurur. Piyada vurma hallarının bir səbəbi də düz vurmayan faranın yolu yaxşı göstərə bilməməsində

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?. Texniki baxımları vaxtında edin. Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətini

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Avtomobil sürərkən sürət qutusunun gecikməsi sürücülər üçün həm təhlükəli, həm də narahatedici bir problemdir. Bu hal ötürmələrin dəyişməsi zamanı yaranan boşluq, sürətdə ləngimə və ya titrəmə kimi əlamətlərlə özünü göstər

Rezistor nədir?

Rezistor nədir?

Avtomobil elektronikasında əvəzolunmaz komponentlərdən biri də avtomobil rezistorlarıdır. Onlar elektrik cərəyanını idarə etmək və müqavimət yaratmaq kimi əsas funksiyaları yerinə yetirirlər. saytı bu yazını avtomobilləri

Azərbaycanda ən məşhur maşın markaları

Azərbaycanda ən məşhur maşın markaları

Azərbaycanda bir çox fərqli avtomobil markaları var və onların hər biri müxtəlif seqmentlərdəki müştəriləri cəlb edir. saytı bu yazıda ölkəmizdə məşhur olan bəzi avtomobil markaları haqqında məlumatı təqdim edir. Bu gün avtomobi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

Sükan Sisteminin Mütəmadi Yoxlanması Niyə Vacibdir?

Sükan Sisteminin Mütəmadi Yoxlanması Niyə Vacibdir?

Sükan sistemi avtomobilin idarə olunmasında əsas rol oynayan vacib mexanizmlərdən biridir. Onun düzgün işləməsi yol təhlükəsizliyi, idarəetmə dəqiqliyi və sürüş rahatlığı üçün həyati əhəmiyyət daşıyır. Sükan sistemində nasazlı


tezbazar.az rent a car baku ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri dodge ehtiyat hisseleri lixiang ehtiyat hisseleri aston martin ehtiyat hisseleri land rover ehtiyat hisseleri mobil kemer