Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərqBi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-ci Turbo gərəksiz işləmədiyi üçün gec xarab olur. 2 Turbolu sistem 2 qaydada qoşulur:
Paralel qoşulma
Pilləli qoşulma (Supercharger + Turbocharger)

Bunlardan ən güclüsü Pilləli qoşulmuş Turbo sistemidir.
Paralel qoşulma daha çox "V" tipli mühərrikdə istifadə olunur. İşləmə prinsipinə görə Tək Turbolu sistemdən fərqli bir işləmə prinsipi yoxdur. 2 silindir bloku olduğu üçün 2 ədəd Turbo istifadə olunur. Verdiyi güc atmosferik mühərrikdən üstün, pilləli qoşulmuş Turbocharger mühərrikdən aşağıdır.
Pilləli qoşulma sistemi aşağı dövrlərdə kiçik Turbonu istifadə edir. Turbo gecikməsi yoxdur, ancaq yanacağı çox içir. Yüksək dövrlərdə isə böyük Turbonun sistemə qoşulması ilə Dövr və Güc daha da artır. Paralel qoşulmuş Turbo sistemindən çox üstün və güclü bir sistemdir. Turbo gecikməsi dediyimiz şey qaz pedalına basdığınız zaman mühərriyin maksimum cəldlikdə pedala cavab verməsi ilə ehtiyac duyulan dövrü (Nm) istehsal edə bilməməsidir. Bu problemi aradan qaldırmaq üçün Pilləli Turbo sistemi yaradılmışdır. Beləliklə daha aşağı dövrlərdə də yetərincə təzyiq ehtiyacını qarşılaya bilən, Turbo gecikməsinə imkan verməyən, cəld reaksiya verən, daha kiçik pərlərə sahib turbo işləyir və mühərriyin performansı yaxşılaşır. Dövr yüksələn zaman daha böyük pəri olan Turbo da işə qoşulur və lazım olan təzyiqlə mühərriyi təmin edir. Beləliklə mühərriyin hər dövründə avtomobildən maksimum performans əldə edilir.
Supercharger (kompressor) Nədir?
Digər bir gücləndirici növü isə hərəkət gücünü qayış vasitəsilə mühərrikdən mexaniki olaraq alan bir Superchargerdir. Turbo sistemi olmadan öncə superchargerdən daha çox istifadə edilirdi. Onun ömrü Turboya nisbətən daha çoxdur. Kompressorda səsboğucu qazı ilə əlaqə olmadığı üçün daha aşağı dövrdə daha çox performans göstərə bilir və yağlanmaya ehtiyac duymur. Kompressor ilə Turbo arasında güc müqayisəsi apara bilmərik. Çünki kompressor gücünü dirsəkli valdan aldığı üçün aşağı-yuxarı dövr fərq etmədən işini davam etdirir. Yuxarı dövrlərdə də mühərrik gücü optimum gücünü aşdığı üçün kompressor aşağı dövrlərdə daha güclü sayılır. Turbo isə 2500 dövrdən sonra tam açılır və bütün gücünü mühərriyə verir. Kompressor sistemi həm də səsli işləyir. Amerikan Muscle Car modellərində qaz verən zaman gələn güclü səs məhz supercharger səsidir. Turboya nisbətən daha uzunömürlüdür. Turbo mühərriyi söndürmədən öncə bir qədər gözləmək lazım gəlirdisə, Kompressorda buna ehtiyac yoxdur.
Kompressorun mənfi cəhəti: mühərrik işə düşən kimi kompressor da işə düşdür, hətta neytralda gözləmə anında belə işlədiyi üçün yanacaq sərfiyyatına mənfi təsir edir. Texniki baxımı ucuz da olsa özü bahalı bir detaldır.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 1861

Oxşar xəbərlər

Hansı mühərrik daha etibarlıdır?

Hansı mühərrik daha etibarlıdır?

Mühərrik avtomobildə əsas və ən bahalı qurğudur. Və maşının çox xərc tələb edib-etməməsi əsasən onun etibarlılığından, keyfiyyətindən asılıdır. Bundan xəbərdar olmaq xüsusən "ikinci əl" avtomobil sahibi olmaq istəyənlə

Əyləc sisteminin sirləri

Əyləc sisteminin sirləri

Adi situasiyalarda şəhər axınında əyləc pedalından mümkün qədər az istifadə etmək, ötürücünü işlək rejimdə saxlamaqla yavaş-yavaş işıqforun qarşısındakı dayanma xəttinə doğru irəliləmək və yalnız sonda tam dayanmaq üçün pedal

Faraları necə parlatmaq olar?

Faraları necə parlatmaq olar?

İllərin təsiri nəticəsində fara şüşəsi xoşagəlməz vəziyyətə düşə bilir və ya avtoyumadan sonra içində buğlanma yaranır. Usta yanına getmədən özünüz onu bərpa edə bilərsiniz. Əvvəlcə sumbata kağızı (şkurka) alıb faranı sürtmə

Elektrikli avtomobillər haqqında 5 mif

Elektrikli avtomobillər haqqında 5 mif

Heç eşitmisiniz ki, elektrikli maşınlar baha başa gəlir? Yoxsa adi benzin və ya dizellə işləyən avtomobillər qədər havanı çirkləndirir? Yalan xəbərdir! Bu miflərə fikir verməyib onları birdəfəlik unutmağın vaxtı gəldi. Mif-1

Avtomobil ehtiyat hissələrinin qiymətləri

Avtomobil ehtiyat hissələrinin qiymətləri

Avtomobil üçün ehtiyat hissəsi alarkən sürücülərin ilk verdikləri sual ehtiyat hissələrinin qiymətləri ilə bağlı olur. Hansı avtomobil markalarının ehtiyat hissələri daha ucuzdur?. Azərbaycanda istehsal edilən avtomobilləri

Avtomobil ehtiyat hissələri alarkən diqqət ediləsi məqamlar

Avtomobil ehtiyat hissələri alarkən diqqət ediləsi məqamlar

Yeni və ya ikinci əl avtomobil alsanız da, bir müddətdən sonra köhnəlmə, şəxsi maraq və ya ən pis halda qəza səbəbi ilə bəzi orijinal hissələri dəyişdirilməli ola bilərsiniz. Bu zaman ehtiyat hissələri və ya avto aksessuarlar

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Adətən bəzi sürücülər idarə etdikləri avtomobildə olan avtomatik sürət qutusunun onlara ömürlük xidmət edəcəyini düşünür. Bu, qətiyyən belə deyil. Sürət qutusunun 250-300 min km yürüş aralığında ilkin təmirə ehtiyacı yaranır

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobili

Avtomobil alarkən 8 yoxlama üsulu

Avtomobil alarkən 8 yoxlama üsulu

Tələsik avtomobil aldıqda insanlara inamınızı itirə bilərsiniz. Burada həmçinin pulunuzun da itirilməsindən söhbət gedir. Avtomobil alarkən diqqət etməli olduğunuz məqamlar:. 1. Mütləq texniki passporta nəzər salın. Etibarnam


tezbazar.az rent a car baku ucuz ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri mitsubishi ehtiyat hisseleri chevrolet cruze ehtiyat hisseleri lassa tekerleri opel ehtiyat hisseleri opel astra