Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərqBi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-ci Turbo gərəksiz işləmədiyi üçün gec xarab olur. 2 Turbolu sistem 2 qaydada qoşulur:
Paralel qoşulma
Pilləli qoşulma (Supercharger + Turbocharger)

Bunlardan ən güclüsü Pilləli qoşulmuş Turbo sistemidir.
Paralel qoşulma daha çox "V" tipli mühərrikdə istifadə olunur. İşləmə prinsipinə görə Tək Turbolu sistemdən fərqli bir işləmə prinsipi yoxdur. 2 silindir bloku olduğu üçün 2 ədəd Turbo istifadə olunur. Verdiyi güc atmosferik mühərrikdən üstün, pilləli qoşulmuş Turbocharger mühərrikdən aşağıdır.
Pilləli qoşulma sistemi aşağı dövrlərdə kiçik Turbonu istifadə edir. Turbo gecikməsi yoxdur, ancaq yanacağı çox içir. Yüksək dövrlərdə isə böyük Turbonun sistemə qoşulması ilə Dövr və Güc daha da artır. Paralel qoşulmuş Turbo sistemindən çox üstün və güclü bir sistemdir. Turbo gecikməsi dediyimiz şey qaz pedalına basdığınız zaman mühərriyin maksimum cəldlikdə pedala cavab verməsi ilə ehtiyac duyulan dövrü (Nm) istehsal edə bilməməsidir. Bu problemi aradan qaldırmaq üçün Pilləli Turbo sistemi yaradılmışdır. Beləliklə daha aşağı dövrlərdə də yetərincə təzyiq ehtiyacını qarşılaya bilən, Turbo gecikməsinə imkan verməyən, cəld reaksiya verən, daha kiçik pərlərə sahib turbo işləyir və mühərriyin performansı yaxşılaşır. Dövr yüksələn zaman daha böyük pəri olan Turbo da işə qoşulur və lazım olan təzyiqlə mühərriyi təmin edir. Beləliklə mühərriyin hər dövründə avtomobildən maksimum performans əldə edilir.
Supercharger (kompressor) Nədir?
Digər bir gücləndirici növü isə hərəkət gücünü qayış vasitəsilə mühərrikdən mexaniki olaraq alan bir Superchargerdir. Turbo sistemi olmadan öncə superchargerdən daha çox istifadə edilirdi. Onun ömrü Turboya nisbətən daha çoxdur. Kompressorda səsboğucu qazı ilə əlaqə olmadığı üçün daha aşağı dövrdə daha çox performans göstərə bilir və yağlanmaya ehtiyac duymur. Kompressor ilə Turbo arasında güc müqayisəsi apara bilmərik. Çünki kompressor gücünü dirsəkli valdan aldığı üçün aşağı-yuxarı dövr fərq etmədən işini davam etdirir. Yuxarı dövrlərdə də mühərrik gücü optimum gücünü aşdığı üçün kompressor aşağı dövrlərdə daha güclü sayılır. Turbo isə 2500 dövrdən sonra tam açılır və bütün gücünü mühərriyə verir. Kompressor sistemi həm də səsli işləyir. Amerikan Muscle Car modellərində qaz verən zaman gələn güclü səs məhz supercharger səsidir. Turboya nisbətən daha uzunömürlüdür. Turbo mühərriyi söndürmədən öncə bir qədər gözləmək lazım gəlirdisə, Kompressorda buna ehtiyac yoxdur.
Kompressorun mənfi cəhəti: mühərrik işə düşən kimi kompressor da işə düşdür, hətta neytralda gözləmə anında belə işlədiyi üçün yanacaq sərfiyyatına mənfi təsir edir. Texniki baxımı ucuz da olsa özü bahalı bir detaldır.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 3612

Oxşar xəbərlər

Toyota maşınları arasında ən populyar 10 Avtomobil markası

Toyota maşınları arasında ən populyar 10 Avtomobil markası

Toyota dünyada milyonlarla sürücünün etibar etdiyi avtomobil markalarından biridir. Yapon istehsalı olan bu brend illərdir həm texnoloji yenilikləri, həm də yüksək etibarlılığı ilə avtomobil bazarında güclü mövqeyini qoruyur

Ən az benzin sərf edən Maşınlar hansılardı ?

Ən az benzin sərf edən Maşınlar hansılardı ?

Yanacaq qənaəti avtomobil seçərkən ən vacib meyarlardan biridir. Ən az yanacaq sərf edən maşınlar sürücülərə həm uzunmüddətli iqtisadi fayda, həm də ətraf mühitə daha az zərər verir. Bu tip avtomobillər daha az yanacaq istehla

Kompressor nədir?

Kompressor nədir?

Kompressor pnevmatik işləmə sistemi ilə sıxılmış havanın tələb olunduğu mühitlərdə hava tələbatını təmin edir. Turbo ilə çox oxşar olan kompressor əslində bir az fərqli işləyir. Avtomobildə bu hissənin necə işlədiyini, turbolarda

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?. Texniki baxımları vaxtında edin. Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətini

Avtomobil yeni sürənlərin bilməli olduqları əsas Qaydalar

Avtomobil yeni sürənlərin bilməli olduqları əsas Qaydalar

Yeni avtomobil idarə etməyə başlayan sürücülər üçün ilk illər həm həyəcanlı, həm də məsuliyyətli bir dövr olur. Bu müddətdə yol hərəkəti qaydalarına əməl etmək, təhlükəsizlik avadanlıqlarından düzgün istifadə etmək və digə

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Turbolu avtomobillərə tətbiq edilən, at gücü artırılması növü çip tuninqlə bağlı çoxlu suallar var. Bu məqalədə onun hansı avtomobillərdə istifadə olunduğundan, növləri, mənfi və müsbət cəhətlərindən bəhs edəcəyik. İstehsalç

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Avtomobil sürərkən sürət qutusunun gecikməsi sürücülər üçün həm təhlükəli, həm də narahatedici bir problemdir. Bu hal ötürmələrin dəyişməsi zamanı yaranan boşluq, sürətdə ləngimə və ya titrəmə kimi əlamətlərlə özünü göstər

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobili

Azelow nədir?

Azelow nədir?

Azelow Azərbaycana məxsus avtomobil tuninq stilidir. saytı bu məqalədə sizə Azelow haqqında məlumat təqdim edir. AZELOW sözünün anlamı belədir. AZE Azərbaycan, LOW ingilis dilindən tərcümədə aşağı deməkdir. Bu stildə avtomobillə


tezbazar.az rent a car baku islenmis ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri bmw x5 ehtiyat hisseleri laz ehtiyat hisseleri pajero zapcasti peugeot ehtiyat hisseleri nissan navara antena