Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobilin əla olmasını bildirmək üçün sizə "nə vaxtsa satmaq istəsən, gətir, özüm alacam" deyib sizi daha da təsirləndirə bilər. Gövdədəki kiçik cızıqları göstərərək "boyatmadım ki, orjinallığı getməsin" deyərək aldadıb avtomobilin "bezkraska" olduğuna inandıra bilər. Təmiz avtomobil olduğuna inandırmaq üçün baqajdakı açarlar və yanğınsöndürmə balonundan tutmuş, servis kitabına qədər göstərər ki, siz daha da inanasınız. Çox güman ki, satışa çıxarmadan əvvəl bunları özü alıb qoyub maşına. Təbii ki, istisnalar var. Bununla belə, bu cür şeylərə aldanıb yoxlamadan avtomobil almayın.
Amartizator qüllələrinə fikir verin. Qüllələrin deformasiya olması avtomobilin ciddi qəza keçirtmiş olması deməkdir. Çünki onun formasını çəkiclə döyməklə və ya dartmaqla düzəltmək imkansız kimi bir şeydir.
Ön hissədə zavodun yapışdırdığı müxtəlif etiketlər var. Əgər bu etiketlər yoxdursa və ya deformasiya olunubsa, çox güman ki, avtomobil ön hissədən zərbə alıb, sonradan boyanıb. Eynilə 2 qapı arasında qalan hissələrdə də bu etiketlər mövcuddur.
Avtomobilin bütün təkərlərinə nəzər yetirin. Təkərlərin yerə dəyən hissəsi eyni bərabərlikdə yeyilməyibsə, avtomobil ya qəzaya düşüb, düzgün yığılmayıb, ya da avtomobilin hərəkət düzlüyündə və ya şassisində problem var.
Avtomobilin aşmasını da bilmək olur. Beli ilə yanının birləşmə nöqtələrindəki plastik hissəni qaldırıb altına baxın. Zavodda bu yuvarlaq "svarka" hissələri robotlar tərəfindən atılır deyə, səliqəli və eyni məsafəli olur. Ancaq beli sonradan dəyişilibsə, servisin atdığı "kontak svarka" bu qədər səliqəli olmur. Bu halda anlaşılır ki, avtomobil ciddi şəkildə aşıb. Həmçinin arxadan zərbə aldığını bilmək istəyirsinizsə, baqajın parçasını qaldırıb eyni "kontak svarka"ya diqqət edə bilərsiniz.
Avtomobilin hər yerindəki rəng tonuna fikir verin. Əsas da rezin kənarlarına diqqətli baxın. Boyanmış avtomobildə hökmən hardasa iz qalmış olacaq. Satıcı əlini şüşəyə qoyub "balamın canı, buna kraska dəyməyib" deyə bilər, çünki düz deyir. Şüşəyə nə vaxtdan kraska dəyir?
Avtomobili 4 tərəfdən də yelləyin. Əgər amartizatorlar yaxşı vəziyyətdədirsə, maşın 1 dəfə yellənib dayanacaq.
Pedallara fikir verin. Qaz pedalı çox yeyilibsə, maşın trasda çox sürülüb deməkdir. Belə olan halda probeq az ola bilməz. Əyləc pedalı çox yeyilibsə, şəhəriçi daha çox sürülüb deməkdir. Əlavə olaraq beynini yoxlatdırıb probeqinin çəkilib çəkilmədiyinə də baxdırın. Avtomobilin probeqi onun sükanından və salondakı düymələrin köhnəlməsindən və ya parıldamasından da bilinir.
Əl əyləcini yoxlamaq üçün transmissiyanın 1-ci pilləsində maşını sürməyə çalışın. Əgər hərəkət edərsə, deməli, əl əyləci işləmir. Əl əyləci dartılı ikən pilləni 1-ə verib ayağınızı yavaşca muftadan çəkin. Normal halda motor sönməlidir. Motor sönməsə deməli muftada problem var.
Avtomobili işə salıb hökmən yolda test edin. Motorun yoxlanması zamanı çalışın ki, soyuq olsun. Çünki motorun problemi varsa, isindiyi zaman bəzi problemləri aradan qalxır. Yəni soyuq halda işə salınan zaman səs küyündən nə vəziyyətdə olduğunu təxmin edə bilərsiniz. Yola düzəldiyiniz zaman əlinizi sükandan buraxdığınız vaxt yolda düz irəliləməli, döndərdiyiniz zaman asqılardan səs gəlməməlidir. Çəkinmədən maşını trasa çıxarıb bir az yuxarı sürətdə test edin (qəza şəraiti yaratmamaq şərti ilə). Qəza etmiş avtomobil dəqiq yığılsa da, 150-dən sonra titrəməyə meyilli olacaq. Təkərlərdə problem varsa, 110-120-dən sonra özünü göstərəcək. Transmissiyanın pillə dəyişməsi zamanı hiss edilməməsinə diqqət edin. Hava soyuq belə olsa, çəkinmədən kondisioneri işə salıb sistemi tam yoxlayın.
Elə ustalar var ki, avtomobili çox dəqiq düzəldirlər və bunu professional adam da seçə bilmir. Avtomobil arxadan və ya öndən zərbə alıbsa, baqajı və ya motorxananı açıb metal hissəyə baxın. Boya parlaqdırsa, ya təmir edilib, ya da dəyişdirilib. Çünki bu hissələr zavodda gövdənin vannaya batırılması ilə boyanır və mat olur, polirovka edilmir. Yəni iç hissələr hər zaman mat olur. Ancaq sonradan rəngləndikdə püskürtmə üsulu ilə rənglənir deyə, parlaq olur. Yəni kuzanın sonradan vannaya batırılması imkansızdır.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 3105

Oxşar xəbərlər

Kompressor nədir?

Kompressor nədir?

Kompressor pnevmatik işləmə sistemi ilə sıxılmış havanın tələb olunduğu mühitlərdə hava tələbatını təmin edir. Turbo ilə çox oxşar olan kompressor əslində bir az fərqli işləyir. Avtomobildə bu hissənin necə işlədiyini, turbolarda

Avtomobil alarkən 8 yoxlama üsulu

Avtomobil alarkən 8 yoxlama üsulu

Tələsik avtomobil aldıqda insanlara inamınızı itirə bilərsiniz. Burada həmçinin pulunuzun da itirilməsindən söhbət gedir. Avtomobil alarkən diqqət etməli olduğunuz məqamlar:. 1. Mütləq texniki passporta nəzər salın. Etibarnam

Avtomobil təkərlərində və əyləcindəki problemlər

Avtomobil təkərlərində və əyləcindəki problemlər

Təkərlər nə qədər köhnə olarsa, rezin tərkibi o qədər fiziki və kimyəvi xüsusiyyətlərini itirir. Buna görə köhnə bir təkərin deşilmə ehtimalı daha yüksəkdir. Beləliklə, tez-tez deşilmiş təkərlə bağlı baş ağrısı yaşamaq istəmirsinizsə

İkinci əl avtomobilin ehtiyat hissələri

İkinci əl avtomobilin ehtiyat hissələri

Bir çox avtomobil sahibləri avtomobillərində ciddi problemlər olarsa, o zaman avtomobilin hissələrini avtomobil təmiri ilə məşğul olan şəxslərə satırlar. Belə ehtiyat hissələrinin üzərində işlənilir, yenilənərək "ikinc

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Bir çox sürücünün farası nizamsız olduğu üçün işığı əyri vurur. Misal üçün avtomobil var ki, faraları biri aşağı, digəri yuxarı vurur. Piyada vurma hallarının bir səbəbi də düz vurmayan faranın yolu yaxşı göstərə bilməməsində

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Turbolu avtomobillərə tətbiq edilən, at gücü artırılması növü çip tuninqlə bağlı çoxlu suallar var. Bu məqalədə onun hansı avtomobillərdə istifadə olunduğundan, növləri, mənfi və müsbət cəhətlərindən bəhs edəcəyik. İstehsalç

VIN-kod üzrə yoxlama nəyə lazımdır?

VIN-kod üzrə yoxlama nəyə lazımdır?

VIN-kod sizin avtomobilinizlə bağlı sığorta polislərinin rəsmiləşdirilməsi, alqı-satqının aparılması, ehtiyat hissələri və komplektləşdiricilərin sifarişi və s. kimi əməliyyatların əksəriyyətinin həyata keçirilməsi zaman

Katalizator nədir?

Katalizator nədir?

Avtomobillərdə mühərrik və səsboğucu arasında yerləşən katalizatorun məqsədi avtomobil işə salındıqdan sonra mühərrik tərəfindən istehsal olunan zəhərli qazları udaraq havaya daha təmiz tüstü çıxarmaqdır. Maşın katalizatorlar


tezbazar.az islenmis ehtiyat hisseleri ucuz ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri nissan ehtiyat hisseleri asia ehtiyat hisseleri nissan note ehtiyat hisseleri range rover ehtiyat hisseleri