Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobilin əla olmasını bildirmək üçün sizə "nə vaxtsa satmaq istəsən, gətir, özüm alacam" deyib sizi daha da təsirləndirə bilər. Gövdədəki kiçik cızıqları göstərərək "boyatmadım ki, orjinallığı getməsin" deyərək aldadıb avtomobilin "bezkraska" olduğuna inandıra bilər. Təmiz avtomobil olduğuna inandırmaq üçün baqajdakı açarlar və yanğınsöndürmə balonundan tutmuş, servis kitabına qədər göstərər ki, siz daha da inanasınız. Çox güman ki, satışa çıxarmadan əvvəl bunları özü alıb qoyub maşına. Təbii ki, istisnalar var. Bununla belə, bu cür şeylərə aldanıb yoxlamadan avtomobil almayın.
Amartizator qüllələrinə fikir verin. Qüllələrin deformasiya olması avtomobilin ciddi qəza keçirtmiş olması deməkdir. Çünki onun formasını çəkiclə döyməklə və ya dartmaqla düzəltmək imkansız kimi bir şeydir.
Ön hissədə zavodun yapışdırdığı müxtəlif etiketlər var. Əgər bu etiketlər yoxdursa və ya deformasiya olunubsa, çox güman ki, avtomobil ön hissədən zərbə alıb, sonradan boyanıb. Eynilə 2 qapı arasında qalan hissələrdə də bu etiketlər mövcuddur.
Avtomobilin bütün təkərlərinə nəzər yetirin. Təkərlərin yerə dəyən hissəsi eyni bərabərlikdə yeyilməyibsə, avtomobil ya qəzaya düşüb, düzgün yığılmayıb, ya da avtomobilin hərəkət düzlüyündə və ya şassisində problem var.
Avtomobilin aşmasını da bilmək olur. Beli ilə yanının birləşmə nöqtələrindəki plastik hissəni qaldırıb altına baxın. Zavodda bu yuvarlaq "svarka" hissələri robotlar tərəfindən atılır deyə, səliqəli və eyni məsafəli olur. Ancaq beli sonradan dəyişilibsə, servisin atdığı "kontak svarka" bu qədər səliqəli olmur. Bu halda anlaşılır ki, avtomobil ciddi şəkildə aşıb. Həmçinin arxadan zərbə aldığını bilmək istəyirsinizsə, baqajın parçasını qaldırıb eyni "kontak svarka"ya diqqət edə bilərsiniz.
Avtomobilin hər yerindəki rəng tonuna fikir verin. Əsas da rezin kənarlarına diqqətli baxın. Boyanmış avtomobildə hökmən hardasa iz qalmış olacaq. Satıcı əlini şüşəyə qoyub "balamın canı, buna kraska dəyməyib" deyə bilər, çünki düz deyir. Şüşəyə nə vaxtdan kraska dəyir?
Avtomobili 4 tərəfdən də yelləyin. Əgər amartizatorlar yaxşı vəziyyətdədirsə, maşın 1 dəfə yellənib dayanacaq.
Pedallara fikir verin. Qaz pedalı çox yeyilibsə, maşın trasda çox sürülüb deməkdir. Belə olan halda probeq az ola bilməz. Əyləc pedalı çox yeyilibsə, şəhəriçi daha çox sürülüb deməkdir. Əlavə olaraq beynini yoxlatdırıb probeqinin çəkilib çəkilmədiyinə də baxdırın. Avtomobilin probeqi onun sükanından və salondakı düymələrin köhnəlməsindən və ya parıldamasından da bilinir.
Əl əyləcini yoxlamaq üçün transmissiyanın 1-ci pilləsində maşını sürməyə çalışın. Əgər hərəkət edərsə, deməli, əl əyləci işləmir. Əl əyləci dartılı ikən pilləni 1-ə verib ayağınızı yavaşca muftadan çəkin. Normal halda motor sönməlidir. Motor sönməsə deməli muftada problem var.
Avtomobili işə salıb hökmən yolda test edin. Motorun yoxlanması zamanı çalışın ki, soyuq olsun. Çünki motorun problemi varsa, isindiyi zaman bəzi problemləri aradan qalxır. Yəni soyuq halda işə salınan zaman səs küyündən nə vəziyyətdə olduğunu təxmin edə bilərsiniz. Yola düzəldiyiniz zaman əlinizi sükandan buraxdığınız vaxt yolda düz irəliləməli, döndərdiyiniz zaman asqılardan səs gəlməməlidir. Çəkinmədən maşını trasa çıxarıb bir az yuxarı sürətdə test edin (qəza şəraiti yaratmamaq şərti ilə). Qəza etmiş avtomobil dəqiq yığılsa da, 150-dən sonra titrəməyə meyilli olacaq. Təkərlərdə problem varsa, 110-120-dən sonra özünü göstərəcək. Transmissiyanın pillə dəyişməsi zamanı hiss edilməməsinə diqqət edin. Hava soyuq belə olsa, çəkinmədən kondisioneri işə salıb sistemi tam yoxlayın.
Elə ustalar var ki, avtomobili çox dəqiq düzəldirlər və bunu professional adam da seçə bilmir. Avtomobil arxadan və ya öndən zərbə alıbsa, baqajı və ya motorxananı açıb metal hissəyə baxın. Boya parlaqdırsa, ya təmir edilib, ya da dəyişdirilib. Çünki bu hissələr zavodda gövdənin vannaya batırılması ilə boyanır və mat olur, polirovka edilmir. Yəni iç hissələr hər zaman mat olur. Ancaq sonradan rəngləndikdə püskürtmə üsulu ilə rənglənir deyə, parlaq olur. Yəni kuzanın sonradan vannaya batırılması imkansızdır.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 4313

Oxşar xəbərlər

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Motor gücü avtomobilin daha uzun müddət istifadəsi üçün lazımdır. Buna görə motor gücü azalması səbəblərini sizlər üçün bir yerə topladıq. Motorun gücü düşdükcə yanacaq sərfiyyatı artır. Düz yolda güc normaldır, ancaq yoxu

Hyundai Elantra, Tucson və ya Sonata – Hansı Model Sizə Uyğundur?

Hyundai Elantra, Tucson və ya Sonata – Hansı Model Sizə Uyğundur?

Hyundai müxtəlif ehtiyac və zövqlərə uyğun modellər təklif edən dünyaca məşhur avtomobil markalarından biridir. Şəhər içi sürüş rahatlığı, yanacaq qənaəti, geniş interyer və yüksək texnologiyalar kimi üstünlükləri ilə Hyunda

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Bir çox sürücünün farası nizamsız olduğu üçün işığı əyri vurur. Misal üçün avtomobil var ki, faraları biri aşağı, digəri yuxarı vurur. Piyada vurma hallarının bir səbəbi də düz vurmayan faranın yolu yaxşı göstərə bilməməsində

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi Quattro sistemi alman istehsalçısının ən tanınmış texnoloji nailiyyətlərindən biridir. Bu tam ötürücülü sistem ilk dəfə 1980-ci illərdə təqdim olunmuş və avtomobil dünyasında inqilabi dəyişiklik yaratmışdır. Quattr

Avtomobil yeni sürənlərin bilməli olduqları əsas Qaydalar

Avtomobil yeni sürənlərin bilməli olduqları əsas Qaydalar

Yeni avtomobil idarə etməyə başlayan sürücülər üçün ilk illər həm həyəcanlı, həm də məsuliyyətli bir dövr olur. Bu müddətdə yol hərəkəti qaydalarına əməl etmək, təhlükəsizlik avadanlıqlarından düzgün istifadə etmək və digə

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Sürət Qutusunun gecikməsinin 5 Səbəbi

Avtomobil sürərkən sürət qutusunun gecikməsi sürücülər üçün həm təhlükəli, həm də narahatedici bir problemdir. Bu hal ötürmələrin dəyişməsi zamanı yaranan boşluq, sürətdə ləngimə və ya titrəmə kimi əlamətlərlə özünü göstər

Avtomobil Salonunu Təmiz Saxlamaq üçün effektiv üsullar

Avtomobil Salonunu Təmiz Saxlamaq üçün effektiv üsullar

Avtomobil salonunun təmizliyi sürüş rahatlığı və estetik görünüş üçün olduqca vacibdir. Maşın salonunun baxımı həm istifadə rahatlığını artırır, həm də avtomobilin ümumi dəyərinin qorunmasına kömək edir. Daimi olaraq toz

Faraları necə parlatmaq olar?

Faraları necə parlatmaq olar?

İllərin təsiri nəticəsində fara şüşəsi xoşagəlməz vəziyyətə düşə bilir və ya avtoyumadan sonra içində buğlanma yaranır. Usta yanına getmədən özünüz onu bərpa edə bilərsiniz. Əvvəlcə sumbata kağızı (şkurka) alıb faranı sürtmə

Kompressor nədir?

Kompressor nədir?

Kompressor pnevmatik işləmə sistemi ilə sıxılmış havanın tələb olunduğu mühitlərdə hava tələbatını təmin edir. Turbo ilə çox oxşar olan kompressor əslində bir az fərqli işləyir. Avtomobildə bu hissənin necə işlədiyini, turbolarda


tezbazar.az rent a car baku avtomobil ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri peredok suzuki ehtiyat hisseleri vinda tekerleri infiniti ehtiyat hisseleri citroen prius podkrilnik