Faraları necə parlatmaq olar?

Faraları necə parlatmaq olar?İllərin təsiri nəticəsində fara şüşəsi xoşagəlməz vəziyyətə düşə bilir və ya avtoyumadan sonra içində buğlanma yaranır. Usta yanına getmədən özünüz onu bərpa edə bilərsiniz.
Əvvəlcə sumbata kağızı (şkurka) alıb faranı sürtmək lazımdır. Faranın vəziyyəti çox pis deyilsə, 1500-lük sumbata kağızı ilə işə başlayın. Yox əgər çox bərbaddırsa, faranı sürtməyə 1000-lik hətta 500-lük sumbata ilə başlayıb daha sonra 1000, 1500, 2000 və 2500-lüklə davam edirik ki, faranın üzündəki bütün nahamarlıqlar yoxa çıxsın.
Sürtmə qaydası: 1 vedrə su götürüb sumbatanı suya batırıb faranın hər yerini dairəvi şəkildə ovalayırıq. Bunu əl ilə 5 dəqiqə etmək kifayətdir. Sonra 2000-lik və daha sonra 2500-lük sumbata ilə eyni qaydada suya batıraraq faranı sürtürük. Sumbata avtomobilin boyasına zərər verməsin deyə, fara kənarlarına yapışqan kağız çəkmək lazımdır. Sürtüb qurtardıqdan sonra faranı təmiz su ilə yuyuruq ki, üstündə kir qalmasın.
Ən sonuncu sumbata ilə faranı sürtüb qurtardıqdan sonra fara yuyulub təmizlənir və quru dəsmal ilə qurulanır ki, su damlaları qalıb parladıcı kremə qarışıb kremin keyfiyyətini itirməsin. Gecə qarşıdan gələn maşınların işığı şüşəyə düşür və sürücünün gözünü qamaşdırır. Ön şüşəni də parlatdıqdan sonra bu problem aradan qalxır və ön alın şüşəsi yeni kimi olur.
Artıq parladıcı kremi quruyan faraya tətbiq edə bilərik. Fırlanan başlıqlı aparatınız varsa, bu işi onunla rahat görə bilərsiniz. Çünki aparatla həm daha tez effekt verir, həm də qolunuz yorulmur. Aparat yoxdursa, quru dəsmala kremi sürtərək faranı əliniz ilə dairəvi şəkildə sürtün. 4-5 dəqiqə sürtdükdən sonra rənginin açıldığını görəcəksiniz.
Bura qədər sadalananlar ən ucuz variant fara parlatmaq idi. İndi keçək nisbətən bahalısına. Bayaq faranı sumbata ilə sürtüb ən axırda parladıcı krem ilə işi sonlandırdıq. Amma digər bir variant isə faranı eyni qaydada sürtüb hazır etdikdən sonra ən axırda laklamaqdır. Bu lak "Parlaq Akrilik Lak" adlanır. Vurduqdan sonra quruyub sərtləşir və lakın özü şüşə kimi faranın səthini tutur. Mənfi cəhəti odur ki, keyfiyyətsiz lak olduqda tez çatlayır. Ən yaxşı halda 2 il gedir. Ondan sonra yenidən sumbata ilə sürtüb püskürtmə ilə laklamaq lazım gəlir.
Parladılan faranı qorumaq üçün şəffaf vinil də çəkmək olar. Bu vinilin əsas məqsədi tam yeni faranı və ya yenicə parladılmış faranı kənar təsirlərdən, böcək zərbələrindən və cızılmaqdan qorumaqdır. Bu vinili faraya çəkmək üçün biraz əl qabiliyyəti lazım olacaq. Yuvarlaq hissələrdə çətinlik çəksəniz, fendən istifadə edərək vinili isidərək ona forma verə bilərsiniz.
Bura qədər sadalananlar faranı çöldən parlatmaq idi. Hərdən içəridən də toz və kir nəticəsində kirlənən faralara rast gəlirik. Faranı içəridən təmizləmək üçün mütləq zavod germetikadan sökülüb üz qapağı çıxarılmalıdır. Germetikanı eləcə dartıb çıxarmaq olmaz, yoxsa faranın üz qapağı qırılar. Bunun üçün texniki fen ilə faranın kənarlarını az-az isidib germet kleyi yumşaltmaq lazımdır. Bundan sonra çıxarılan üz qapağını su ilə yuyub qurulamaq kifayətdir. Faranın içini isə suya salmadan nəm dəsmal ilə yavaş-yavaş silmək kifayətdir. Daha sonra faralar üçün nəzərdə tutulan qara qalın germeti fara qapağının oturacağının hər tərəfinə yaxşı doldurub bağlayın ki, sonradan toz və su girməyə yer qalmasın.
Hərdən də elə olur ki, avtomobili avtoyumadan çıxardıqdan sonra faranın içində yuxarıdakı kimi nəm əmələ gəlir. Bu hal mühərrik və radiator istiliyinin təsirindən, fara çölündəki temperaturun anidən aşağı düşməsi nəticəsində fara içindəki istiliyin artması ilə də meydana gələ bilir. Fara daxilində istilik artdığı üçün içəridəki nəm şüşəyə doğru yayılır. Nəmlilik nisbəti artıb doyma nöqtəsinə çatdığı zaman fara içində nəm soyuq hissədə toplaşmağa başlayır və beləliklə buğ əmələ gəlir.
Bu buğun öz-özünə getməsi üçün uzaq və yaxın işıqları yandırıb saxlayın. İsti havanın fara içindən çıxması üçün faranın müxtəlif yerlərində hava deşiklərinin açıq olmasını yoxlayın. Çünki hava sirkulyasiyası olmadığı zaman belə buğlanma yaranır. Hava dövriyəsi əla dizayn edilmiş farada belə buğlanma ola bilər ancaq qısa zaman sonra öz-özünə yox olub gedər. Fara gövdəsində çat varsa, yenə buğlanma əmələ gələ bilir.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 4030

Oxşar xəbərlər

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

İstehsal tarixi yazılmayan akkumulyator almayın!

Mühərrikin ilk növbədə start götürə bilməsi üçün enerji mənbəyi kimi akkumulyator önəmli faktordur. Bəs akkumulyator alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır?. Telefonlarda 300 mah, 400 mah güclü batareyalar olduğu kimi, avtomobillərd

Hyundai Avtomobilləri üçün Ən Çox Dəyişdirilən Ehtiyat Hissələri

Hyundai Avtomobilləri üçün Ən Çox Dəyişdirilən Ehtiyat Hissələri

Hyundai avtomobilləri keyfiyyət və davamlılıq baxımından tanınsa da, zaman keçdikcə bəzi ehtiyat hissələrin dəyişdirilməsi qaçılmaz olur. İstər gündəlik istifadə, istər uzun məsafəli səfərlər, istərsə də çətin yol şərait

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi Quattro sistemi alman istehsalçısının ən tanınmış texnoloji nailiyyətlərindən biridir. Bu tam ötürücülü sistem ilk dəfə 1980-ci illərdə təqdim olunmuş və avtomobil dünyasında inqilabi dəyişiklik yaratmışdır. Quattr

Termostat Seçərkən Diqqət Edilməli 5 Məqam

Termostat Seçərkən Diqqət Edilməli 5 Məqam

İstilik və soyutma sistemlərinin düzgün idarə olunması üçün termostat seçimi böyük əhəmiyyət kəsb edir. Yaxşı seçilmiş termostat həm enerji qənaəti, həm də yüksək komfort təmin edir. Texnologiyanın inkişafı ilə birlikdə smar

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Sürətli gedərkən avtomobilin şüşələrini bağlayın!

Açıq şüşələr 100 km/s sürətdə 4% əlavə yanacaq yandırır. Sürəti 110-a qaldırdığınızda bu rəqəm 10% olur. Çünki salona dolan hava avtomobildə paraşüt təsiri yaratdığı üçün motor həmin sürəti stabil saxlasın deyə, əlavə yanaca

Hibrid avtomobillərin üstünlükləri

Hibrid avtomobillərin üstünlükləri

Hibrid avtomobillər daxili yanma və elektrik mühərriklərini birləşdirən nəqliyyat vasitələridir. Bu texnologiya həm ekoloji cəhətdən təmiz, həm də qənaətcil sürüş imkanları təklif edərək gələcəyin avtomobil vərdişlərini formalaşdırır

Chevrolet Avtomobillərində İstifadə olunan mühərrik Texnologiyaları

Chevrolet Avtomobillərində İstifadə olunan mühərrik Texnologiyaları

Chevrolet avtomobillərində istifadə olunan mühərrik texnologiyaları uzun illər ərzində daim inkişaf etdirilərək həm yanacaq səmərəliliyi, həm də performans baxımından mükəmməlləşdirilib. Şirkət müxtəlif seqmentlərdəki modellərind

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Çip tuninqin faydaları və zərərləri

Turbolu avtomobillərə tətbiq edilən, at gücü artırılması növü çip tuninqlə bağlı çoxlu suallar var. Bu məqalədə onun hansı avtomobillərdə istifadə olunduğundan, növləri, mənfi və müsbət cəhətlərindən bəhs edəcəyik. İstehsalç

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd


tezbazar.az rent a car baku ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri zapcast zaz ehtiyat hisseleri amortizator kaz ehtiyat hisseleri vaz 2107 kemer