İkinci əl avtomobil alarkən nə etməli?
Əvvəlcə internetdə görüb bəyəndiyiniz bir avtomobilin vəziyyətini soruşmaq üçün sahibinə zəng edərkən "satışa qoyduğunuz avtomobil üçün narahat etdim" deyin. Avtomobili satan adam əgər avtomobil ticarəti ilə məşğul olandırsa, çox güman ki, onun satılıq 1-dən çox avtomobili olacaq və sizdən "hansı avtomobil?" deyə soruşacaq. Onda bilin ki, avtomobil birbaşa sahibindən deyil. Ya da satıcının nömrəsini Google-da axtarışa verib yoxlayın. Alış-satışla məşğul olmayan birisinin nömrəsi axtarışda avtomobil satış saytlarında çıxmayacaq.
Əgər 5-10 ilin avtomobilini alırsınızsa, bu avtomobildə sonradan yüngül boyanma halı normaldır. Çünki 1 ayın avtomobili də zədə ala bilir. Təbii ki, boyanmış avtomobil dəyərindən xeyli aşağı satılacaq. Amma baxır necə zədə alıb. Avtomobil cızıq da ala, yüngülvari sürtülə də bilər. Palirovka və ya bir az boya ilə bunu düzəldib sürmək avtomobilin yolda gedişi üçün problem yaratmaz. Əsas odur ki, avtomobilin şassisi böyük zədə almasın. Bu zaman bütün problemlər başlayacaq. Əyilib sonradan düzəlmiş şassi ilə avtomobil yolda əyri gedəcək, yüksək sürətdə titrəmə olacaq, salona toz dolacaq və s.
Bazarda görüb bəyəndiyiniz avtomobilin texniki pasportunda istehsal tarixinə baxın, sonra VİN kodunu internetdə axtarışa verib zavod göstəriciləri ilə üst-üstə düşməsini yoxlayın. Hətta avtomobilin şüşələrinə və təhlükəsizlik kəmərinə belə, istehsal ili qeyd edilir. Avtomobili polisdə yoxladın, çünki cəriməsi özündən baha ola bilər.
Gövdənin bütün hissələrindəki ara məsafələrə fikir verin. Zərbə görməmiş avtomobildə bu xətlər eyni ölçüdə və simmetrik olmalıdır. Avtomobilin hər iki tərəfindəki xətlərə, cizgilərə fikir verin. Təmir olunubsa, bir-biri ilə eyni cizgidə olmayacaq. Çünki bu tip avtomobillərin zavod xəttini bərpa etmək mümkünsüzə yaxındır. Pası, çürüyü varmı deyə altına kimi baxmaqdan çəkinməyin. Çünki suyun altında qalmış avtomobildə baqaj hissəsindən də çürümələr başlayır.
Sonradan boyanan detal əgər pis işlənibsə, rəng fərqindən asanlıqla seçilir. Yaxşı işlənmiş detalda isə boyalı olduğunu ölçmə cihazı ilə yoxlamaq lazımdır. Avtomobilin sonradan boyandığını yoxlamaq üçün "Mega Nitrometer" adlı cihaz var. Bu cihazdan professional ustalar da istifadə edir. Cihaz boyanın qalınlığını ölçür. Bununla birlikdə hər markanın öz zavod qalınlıq dəyərini bilmək lazımdır. İstifadə qaydası: zavod boyanı ölçmək üçün cihazı ilk olaraq avtomobilin belinə tuturuq və üstündə yazılan rəqəm təxminən 110-140 arasında olmalıdır. Bu onun normal zavod dəyəridir. Əgər boyalı hissə varsa, göstərdiyi rəqəm 150-400 arasında dəyişə bilər. Əgər birbaşa detal dəyişilib boyanıbsa, göstərdiyi rəqəm təxminən 50 olacaqdır. Bu cihaz 98% dəqiqliyi ilə boyanın qalınlığını təyin edir. Yox əgər aparatınız yoxdursa, bunu maqnit ilə də edə bilərsiniz. Çox güclü maqnit sizi aldada bilər. Belə ki, zəif tutumlu və ya qalın parçaya bükdüyünüz maqniti avtomobilin gövdəsində gəzdirin. Əlinizi buraxdığınız zaman bir az öncə tutduğu hissədən fərqli olaraq, bu hissədə eyni gücdə tutmursa, deməli, həmin hissəyə "şpaqlyovka" çəkilib.