Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Yanacağa necə qənaət etmək olar?Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?
Texniki baxımları vaxtında edin
Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətinin saz olmasıdır. Motor yağını, hava filterini, şamları (sveça), yanacaq filterini vaxtında dəyişmək qənaət etmək üçün başlanğıcdır. Avtomobilinizin ömrünün uzanması üçün də bunlar vacibdir. Avtomobili çox tozlu ərazilərdə istifadə edirsinizsə, hava filterini daha tez dəyişməyiniz məsləhətdir.
Motoru isitmək üçün çox gözləməyin
Motoru işə saldıqdan sonra yerində 30 saniyə işlədin və yavaş-yavaş hərəkətə keçin. Qışda hərəkət etmədən öncə motorun isinməsi üçün 1-2 dəqiqə yerində işləməsi kifayətdir. Yerində isitmək yerinə aşağı dövrdə sürərək yolda isitmək daha sərfəlidir. Transmissiya yağı motor yağından gec qızır deyə, əlavə 2 dəqiqə də gözləmək olar. Çünki motorun yerində 1 saat işləməsi nəticəsində ən az 1 L yanacaq istifadə edir. Motoru işə saldıqdan sonra dövr çubuğunun aşağı düşməsi kifayətdir. Sonra hərəkətə başlayırsınız. Bu müddət ərzində motordakı yağ sirkulyasiya olunur. Hərəkətə başladıqdan sonra yuxarı pillədə aşağı sürətdə sürdükcə motor daha tez isinər və heç bir zərər görməz.
Ani sürətlənmələr etməyin
Avtomobillərin çox yanacaq yandırmasının ən başlıca səbəbi tez-tez dayanıb tərpənməkdir. Yəni maşını sıfır sürətə qədər saxlayıb yenidən sürətə gətirmək yanacağa mənfi təsir edir. Bu hal daha çox şəhər içində yaşanır. Tam qaza basdığınız zaman motora bir anda yüksək həcmdə yanacaq getdiyi üçün sərfiyyat artır. Sürətinizi yavaş-yavaş artırın. Pedala az basmaq, belə bəzi hallarda normaldan artıq yanacaq sərfiyyatına gətirib çıxarır. Aşağı pillədə (skorusda) yuxarı dövrdə sürsəniz, yanacaq çox yandıracaq. Ekonomik sürüş üçün 2.000 dövrdə getmək məqsədə uyğundur.
Təkərlərin havasını qaydasında saxlayın
Təkərlərin havası mütləq istehsalçının tövsiyə etdiyi dəyərdə olmalıdır. Bu dəyər yanacaq qapağının içində və ya sürücü qapısının gövdə hissəsində yazılır. İstehsalçı hansı ölçüdə təkər qeyd edibsə həmin ölçüdən çıxmayın. Çünki böyük disklər və enli təkərlər də yanacağa mənfi təsir edir, "xadavoy"u tez sıradan çıxardır. Təkərlərin havası soyuq halda ölçülməlidir.
Pilləni (skorusu) neytrala atmayın
Yoxuş aşağı düşəndə bir çox sürücü yanacağa qənaət etmək üçün pilləni neytrala (xalastoya) atır. Bu düzgün hərəkət deyil. Yeni nəsil avtomobillərdə kompressor sistemi getdiyiniz yerdə ayağınızı qazdan götürdüyünüz zaman işə düşür və yanacaq nasosu yanacaq çəkməyi kəsir, beləliklə qənaət edir. Avtomat, ya da mexanika fərq etmədən yoxuş aşağı düşdükdə neytrala atmayın. Çünki əyləc sistemi motorla əlaqəli olduğu üçün neytrala verdiyiniz zaman bu təzyiq aşağı düşəcək və 1-2 dəfə əyləcə basdıqdan sonra tutmamağa başlayacaq, motor yanacaq işlətməyə davam edəcək. Amma pillədə saxlasanız və qaza basmasanız maşının yanacaq sərfiyyatı sıfıra düşəcək.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 1392

Oxşar xəbərlər

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Maşın alanda diqqət etməli olduğunuz məqamlar!

Almaq istədiyiniz avtomobilin motorunu və salonunu təmiz görən kimi əsla avtomobilə vurulub aldanmayın. Maşın sizə 0 km kimi görünə bilər. Çünki rahat satılması üçün ona tətbiq edilməyən kimyəvi maddə qalmayıb. Satıcı avtomobili

Şaravoy nədir ?

Şaravoy nədir ?

Avtomobilin hərəkətliliyi və təhlükəsizliyi üçün vacib olan hissələrdən biri də şaravoydur. saytı bu yazıda sizə avtomobil şaravoyu haqda ətraflı məlumat təqdim edir. Şaravoy nədir və saravoy necə seçilməlidir ? Şaravoy təkərləri

Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Turbo ilə kompressor arasındakı fərq

Bi-Turbo və Twin-Turbo hərfi mənada 2 ədəd Turbo deməkdir. Bi-Turboda Turbolar ayrı-ayrı açılır, Twin-Turboda isə Turbolar eyni anda açılır. Bəs bunlardan hansı daha güclüdür? İkisi də eyni gücdədir, lakin Bi-Turboda 2-c

Avtomobilin daha az benzin yandırması üçün nə etməli?

Avtomobilin daha az benzin yandırması üçün nə etməli?

Türkiyəli mütəxəssislər avtomobilin az benzin yandırması üçün maraqlı araşdırma apararaq, yeni təkliflər hazırlayıblar. Avtomobilinizə ən aşağı oktanlı benzin vurun. Bir çox sürücülər "avtomobilin texniki vəziyyətin

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Adətən bəzi sürücülər idarə etdikləri avtomobildə olan avtomatik sürət qutusunun onlara ömürlük xidmət edəcəyini düşünür. Bu, qətiyyən belə deyil. Sürət qutusunun 250-300 min km yürüş aralığında ilkin təmirə ehtiyacı yaranır

Babinin avtomobildə rolu

Babinin avtomobildə rolu

Babinlər avtomobilinizin mühərrikinin düzgün işləməsi üçün çox vacibdir. Avtomobilinizdə bu avadanlığın nasazlığı şübhəsi varsa, sevis xidmət ilə əlaqə saxlamağınızı tövsiyə edirik. saytı bu yazıda sizə avtomobil babinlər

Əyləc sisteminin sirləri

Əyləc sisteminin sirləri

Adi situasiyalarda şəhər axınında əyləc pedalından mümkün qədər az istifadə etmək, ötürücünü işlək rejimdə saxlamaqla yavaş-yavaş işıqforun qarşısındakı dayanma xəttinə doğru irəliləmək və yalnız sonda tam dayanmaq üçün pedal

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

VİN-koduna görə avtomobilin yoxlanılması

VİN-koduna görə avtomobilin yoxlanılması

VİN-yoxlama işlənmiş avtomobilin seçimində olan mühüm amillərdən biridir, çünki bu yoxlama avtomobilin keçmişi haqda məlumatları aşkara çıxarmaqda kömək edir. VİN-kodu bilərək bu kimi detalları bilmək olar: marka, model


tezbazar.az ucuz ehtiyat hisseleri avtomobil ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri renault ehtiyat hisseleri fiat ehtiyat hisseleri nissan diesel ehtiyat hisseleri ucuz tekerler gurcustan ehtiyat hisseleri sayti