Yanacağa necə qənaət etmək olar?
Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?
Texniki baxımları vaxtında edin
Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətinin saz olmasıdır. Motor yağını, hava filterini, şamları (sveça), yanacaq filterini vaxtında dəyişmək qənaət etmək üçün başlanğıcdır. Avtomobilinizin ömrünün uzanması üçün də bunlar vacibdir. Avtomobili çox tozlu ərazilərdə istifadə edirsinizsə, hava filterini daha tez dəyişməyiniz məsləhətdir.
Motoru isitmək üçün çox gözləməyin
Motoru işə saldıqdan sonra yerində 30 saniyə işlədin və yavaş-yavaş hərəkətə keçin. Qışda hərəkət etmədən öncə motorun isinməsi üçün 1-2 dəqiqə yerində işləməsi kifayətdir. Yerində isitmək yerinə aşağı dövrdə sürərək yolda isitmək daha sərfəlidir. Transmissiya yağı motor yağından gec qızır deyə, əlavə 2 dəqiqə də gözləmək olar. Çünki motorun yerində 1 saat işləməsi nəticəsində ən az 1 L yanacaq istifadə edir. Motoru işə saldıqdan sonra dövr çubuğunun aşağı düşməsi kifayətdir. Sonra hərəkətə başlayırsınız. Bu müddət ərzində motordakı yağ sirkulyasiya olunur. Hərəkətə başladıqdan sonra yuxarı pillədə aşağı sürətdə sürdükcə motor daha tez isinər və heç bir zərər görməz.
Ani sürətlənmələr etməyin
Avtomobillərin çox yanacaq yandırmasının ən başlıca səbəbi tez-tez dayanıb tərpənməkdir. Yəni maşını sıfır sürətə qədər saxlayıb yenidən sürətə gətirmək yanacağa mənfi təsir edir. Bu hal daha çox şəhər içində yaşanır. Tam qaza basdığınız zaman motora bir anda yüksək həcmdə yanacaq getdiyi üçün sərfiyyat artır. Sürətinizi yavaş-yavaş artırın. Pedala az basmaq, belə bəzi hallarda normaldan artıq yanacaq sərfiyyatına gətirib çıxarır. Aşağı pillədə (skorusda) yuxarı dövrdə sürsəniz, yanacaq çox yandıracaq. Ekonomik sürüş üçün 2.000 dövrdə getmək məqsədə uyğundur.
Təkərlərin havasını qaydasında saxlayın
Təkərlərin havası mütləq istehsalçının tövsiyə etdiyi dəyərdə olmalıdır. Bu dəyər yanacaq qapağının içində və ya sürücü qapısının gövdə hissəsində yazılır. İstehsalçı hansı ölçüdə təkər qeyd edibsə həmin ölçüdən çıxmayın. Çünki böyük disklər və enli təkərlər də yanacağa mənfi təsir edir, "xadavoy"u tez sıradan çıxardır. Təkərlərin havası soyuq halda ölçülməlidir.
Pilləni (skorusu) neytrala atmayın
Yoxuş aşağı düşəndə bir çox sürücü yanacağa qənaət etmək üçün pilləni neytrala (xalastoya) atır. Bu düzgün hərəkət deyil. Yeni nəsil avtomobillərdə kompressor sistemi getdiyiniz yerdə ayağınızı qazdan götürdüyünüz zaman işə düşür və yanacaq nasosu yanacaq çəkməyi kəsir, beləliklə qənaət edir. Avtomat, ya da mexanika fərq etmədən yoxuş aşağı düşdükdə neytrala atmayın. Çünki əyləc sistemi motorla əlaqəli olduğu üçün neytrala verdiyiniz zaman bu təzyiq aşağı düşəcək və 1-2 dəfə əyləcə basdıqdan sonra tutmamağa başlayacaq, motor yanacaq işlətməyə davam edəcək. Amma pillədə saxlasanız və qaza basmasanız maşının yanacaq sərfiyyatı sıfıra düşəcək.