Avtomobilin dizaynını dəyişən təkər qapaqları

Avtomobilin dizaynını dəyişən təkər qapaqlarıTəkər qapaqları (kalpak) avtomobilin dizaynını dəyişən dekorativ aksessuardır. Eyni zamanda, kalpak təkəri qar, toz və çınqıldan qoyuran avtomobil hissəsidir.
Avtomobiliniz üçün uyğun təkər qapaqları axtarmağa başlamazdan əvvəl onların dizayn xüsusiyyətlərini anlamalısınız. Dizayndan asılı olaraq kalpaklar əyləclərin daha yaxşı havalandırılmasını və ya disklərin çirkdən daha yaxşı qorunmasını təmin edə bilər. Açıq tip və qapalı tip olmaqla iki cür təkər qapaqları tapmaq mümkündür.
Açıq başlıqlarda əyləclərdəki havalandırmanı yaxşılaşdırmaq üçün böyük, yaxşı dizayn edilmiş hava boruları var. Əsas dezavantajı odur ki, belə kalpaklar toz, çınqıl və bu kimi çirklərə qarşı qorunması zəifdir. Bundan əlavə, açıq başlıqların sökülmədən təmizlənməsi daha çətindir. Açıq başlıqlı kalpaklar da sedanlar və idman avtomobilləri üçün ayrı olur. Bu fərqlilik ilk növbədə başlıqların dizaynı ilə əlaqədardır. İdman üslubunda olan avtomobillər "aqressiv" dizayna, digər modellər isə hamar dizayna sahibdirlər.
Bütün qapalı modellər təkəri çirk və tozdan tam qoruyur. Lakin havalandırma ilə bağlı bu sözü demək olmur. Çünki bəzi modellərdə qapaqlar təkərləri, demək olar ki, tamamilə örtdüyü üçün ventilyasiya təmin edilmir. Həmçinin qapalı kalpaklar təkərdəki qüsurları gizətmək istəyən sürücülər üçün də yaxşı seçimdir.
Avtomobilinə uyğunluğuna görə təkər qapağı iki cür olur: universal və konkret modelə uyğun. Xarici görünüşcə hər iki təkər qapaqları, demək olar ki, eynidirlər. Amma iş görmə mexanizminə və materialına görə fərqləri var. Keyfiyyətli kalpak almaq üçün hər iki növ təkər qapaqları yaxşı tanımaq və xüsusiyyətlərini bilmək lazımdır. Universal olan təkər qapaqları yalnız radiuslarına görə seçilirlər. Belə təkər qapaqları geniş təkərlərə uyğundur. Qiyməti də uyğun olan universal təkər qapaqları müxtəlif rənglərdə olur.

Tarix: 9 Nov 2021 | Baxılıb: 888

Oxşar xəbərlər

Avtomobil təkərlərində və əyləcindəki problemlər

Avtomobil təkərlərində və əyləcindəki problemlər

Təkərlər nə qədər köhnə olarsa, rezin tərkibi o qədər fiziki və kimyəvi xüsusiyyətlərini itirir. Buna görə köhnə bir təkərin deşilmə ehtimalı daha yüksəkdir. Beləliklə, tez-tez deşilmiş təkərlə bağlı baş ağrısı yaşamaq istəmirsinizsə

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Sürət qutusundakı problemlərin səbəbi və həlli

Adətən bəzi sürücülər idarə etdikləri avtomobildə olan avtomatik sürət qutusunun onlara ömürlük xidmət edəcəyini düşünür. Bu, qətiyyən belə deyil. Sürət qutusunun 250-300 min km yürüş aralığında ilkin təmirə ehtiyacı yaranır

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Faraların düzgün nizamlanma qaydası

Bir çox sürücünün farası nizamsız olduğu üçün işığı əyri vurur. Misal üçün avtomobil var ki, faraları biri aşağı, digəri yuxarı vurur. Piyada vurma hallarının bir səbəbi də düz vurmayan faranın yolu yaxşı göstərə bilməməsində

Hansı təkər qapaqları daha keyfiyyətlidir?

Hansı təkər qapaqları daha keyfiyyətlidir?

Təkər istehsalında material və istehsal texnologiyası çox önəmlidir. Lakin təkər qapaqlarında bu məsələ bu qədər də qəliz deyil. Avtomobil ehtiyat hissələri bazarında hətta ən ucuz plastik materialdan hazırlanmış təkər qapaqlar

Sürətlər qutusunun fərqləri

Sürətlər qutusunun fərqləri

Avtomobil sahəsindəki irəliləyiş və innovasiyalar sürətlər qutusundan da yan keçmir. Hazırda təkcə mexaniki sürətlər qutusu (MSQ) deyil, bir çox növləri olan avtomatik sürətlər qutusunun (ASQ) da böyük sayda pərəstişkarlar

Sürücülərin qarşılaşdıqları ümumi texniki problemlər

Sürücülərin qarşılaşdıqları ümumi texniki problemlər

Mütəmadi texniki xidmət avtomobilinizin təhlükəsiz və sağlam olmasını təmin etmək üçün vacibdir. İstər pikap, istər yolsuzluq avtomobili, krossover və ya yük maşını olsun. Ancaq bəzən diqqətli baxımın qarşılığında da problemlə

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?. Texniki baxımları vaxtında edin. Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətini

Hansı üstündür: V6, yoxsa L6 motor?

Hansı üstündür: V6, yoxsa L6 motor?

Ən çox istifadə olunanlar L (sıralı) və V tipli motorlardır. V4 və L8 tipli motorlar, demək olar ki, hazırda istehsal edilmədiyi üçün bu gün V6 və L6 fərqindən danışacağıq. 6 silindirli motor istehsal edən şirkətlərin çox

Əyləc sisteminin sirləri

Əyləc sisteminin sirləri

Adi situasiyalarda şəhər axınında əyləc pedalından mümkün qədər az istifadə etmək, ötürücünü işlək rejimdə saxlamaqla yavaş-yavaş işıqforun qarşısındakı dayanma xəttinə doğru irəliləmək və yalnız sonda tam dayanmaq üçün pedal


tezbazar.az rent a car baku avtomobil ehtiyat hisseleri ucuz ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri daewoo ehtiyat hisseleri hyundai ehtiyat hisseleri porsche ehtiyat hisseleri mazda ehtiyat hisseleri sırğa hyundai i30 1.6 dizel muherrik yağı