Sürətlər qutusunun fərqləri

Sürətlər qutusunun fərqləriAvtomobil sahəsindəki irəliləyiş və innovasiyalar sürətlər qutusundan da yan keçmir. Hazırda təkcə mexaniki sürətlər qutusu (MSQ) deyil, bir çox növləri olan avtomatik sürətlər qutusunun (ASQ) da böyük sayda pərəstişkarları var. Bu gün nəinki bahalı, artıq bir çox büdcəli avtomobillərdə də ASQ istifadə edilir. Əsasən 4 növdə geniş yayılmış sürətlər qutusu var.
- Mexaniki sürətlər qutusu
- Avtomatik Hidrotransformatorlu
- Avtomatik variatorlu
- Avtomatik robotlaşdırılmış
Mexanika
Bu sürətlər qutusu 100 ildən də artıq vaxtdır ki, sevilərək istifadə edilir. Əvvəlki mexanikalarda sadəcə 3 ötürmə var idi. 2-si irəli, 1-i geriyə. 70-ci illərdən sonra isə artıq irəliyə 4 ötürmə oldu və bu günə qədər gəldi. İndi isə hətta 6 irəli ötürməli mexanikalar var və artıq 8 ötürmələr haqqında danışılır.
Mexaniki sürətlər qutusunun xeyli sayda pərəstişkarları var. Əsasən bu sürətlər qutusunu avtomobilə tam özünün nəzarət etməyini sevən adamlar seçir. Cünki sürətlər aralığını özü seçir, kefi istəyən kimi "buksovka" edir, "ruçnoy" çəkir, drift edir və s. Ona görə də əsasən idman avtomobillərində mexaniki sürətlər qutusuna üstünlük verilir.
Robot sürətlər qutusu
Robotlar avtomat ilə mexanikanın arasında bir sürət qutusudur. Yəni mexanikanın üstün cəhətləri bu sürətlər qutusunda tətbiq edilib, lakin robot özü ilə yeni problemlər gətirib. Mexanika üstündə qurulmuş bu sürətlər qutusu eynən mexanika kimi idarə edilir, lakin bütün optimal aralıqları sən yox, idarəetmə bloku yerinə yetirir. Təsəvvür edin ki, sizin yerinizə "ssepleniya"ya robot basır. Yəni "ssepleniyaya" funksiyasını elektrik xətti yerinə yetirir. Robot qutuda gecikmələr, fikirləşmələr və bir çox etibarsız hissələr mövcuddur. Ona görə də istifadəçilər arasında elə də rəğbət qazanmayıb.
Hidrotransformatorlu və ya sadə avtomat
Çox geniş yayılmış və rəğbət görmüş sürətlər qutusudur. Lap əvvəlki avtomatlar 3 pilləli idisə, sonra 4 pilləli avtomatlar meydana çıxdı, artıq 8 pilləli avtomatlar var. Avtomatda artıq "ssepleniya" yoxdur, bu funksiyanı hidrotransformator öz üzərinə götürüb. Bu "korobka"nın mexanika ilə heç bir oxşarlığı yoxdur. Bir sözlə, avtomatda aralıqlar yağın təzyiq gücünə dəyişir.
Adaptiv avtomat
Bu avtomat sənin sürüş tərzinə adaptasiya olur. Yəni sən maşını aqressiv sürürsənsə, sürətlər qutusu sürəti tez yığır, sürətlə ani manevrlər edirsən, maşın aralıqları tez seçir, ancaq artıq yanacağa qənaət olmur.
Ayarlanan avtomat
Bu sürətlər qutusu da özünü adaptasiya edə bilir, ancaq kompüterlə də rejimləri dəyişdirib SPORT, STANDART və ya EKONOM rejimə keçirə bilərsiniz. Bəzi avtomobillərdə bu rejimləri bir düymə ilə də dəyişdirə bilərsiniz.

Tarix: 10 Nov 2021 | Baxılıb: 11328

Oxşar xəbərlər

Hibrid Hyundai Modelləri, Az Yanacaq, Çox Performans

Hibrid Hyundai Modelləri, Az Yanacaq, Çox Performans

Hibrid Hyundai modelləri müasir avtomobil texnologiyalarının ən yaxşı nümunələrindən biridir. Bu avtomobillər həm az yanacaq sərfiyyatı, həm də yüksək performans axtaran sürücülər üçün ideal seçimdir. Hyundai hibrid texnologiyasınd

Babin nədir?

Babin nədir?

Babin elektrik enerjisini yüksək gərginliyə çevirərək mühərrikin alışma sisteminə ötürən əsas texniki hissələrdən biridir. Müxtəlif növləri və texniki xüsusiyyətləri ilə seçilən babinlər cihazın işinə birbaşa təsir göstərir

İlk Avtomobilini Alanlar üçün 6 Məsləhət

İlk Avtomobilini Alanlar üçün 6 Məsləhət

İlk avtomobilini almaq istəyən hər kəs üçün bu proses həm həyəcanlı, həm də bir qədər çətin ola bilər. Doğru seçim etmək üçün diqqət etməli olduğunuz bir çox vacib məqam var. Avtomobil seçimi, büdcə planlaması, texniki baxış

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW mühərrik texnologiyası – TwinPower Turbo nədir?

BMW avtomobilləri dünyada gücü, performansı və innovativ texnologiyaları ilə tanınır. Bu nəticənin əsas mənbəyi markanın texnoloji yeniliklərdə davamlı liderlik mövqeyidir. BMW mühərrik texnologiyası arasında xüsusi yer

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Yanacağa necə qənaət etmək olar?

Sürücülər yanacağa necə qənaət edə biləcəyini bilmək istəyir. Bəs yanacağa qənaət etmək üçün nələri etməliyik?. Texniki baxımları vaxtında edin. Yanacağa qənaət edə bilmək üçün ən vacib ünsür avtomobilin texniki vəziyyətini

Hyundai Avtomobilləri üçün Ən Çox Dəyişdirilən Ehtiyat Hissələri

Hyundai Avtomobilləri üçün Ən Çox Dəyişdirilən Ehtiyat Hissələri

Hyundai avtomobilləri keyfiyyət və davamlılıq baxımından tanınsa da, zaman keçdikcə bəzi ehtiyat hissələrin dəyişdirilməsi qaçılmaz olur. İstər gündəlik istifadə, istər uzun məsafəli səfərlər, istərsə də çətin yol şərait

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi-nin Quattro Sistemi Nədir və Necə İsləyir?

Audi Quattro sistemi alman istehsalçısının ən tanınmış texnoloji nailiyyətlərindən biridir. Bu tam ötürücülü sistem ilk dəfə 1980-ci illərdə təqdim olunmuş və avtomobil dünyasında inqilabi dəyişiklik yaratmışdır. Quattr

İkinci əl Kia avtomobil alarkən texniki yoxlama etmək

İkinci əl Kia avtomobil alarkən texniki yoxlama etmək

İkinci əl Kia avtomobil almaq planınız varsa, ilk baxışda xarici görünüş və salon təmizliyi sizi cəlb edə bilər. Lakin, avtomobilin texniki vəziyyəti görünəndən çox daha önəmlidir. Texniki yoxlama gələcəkdə qarşılaşa biləcəyini


tezbazar.az rent a car baku avtomobil ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri avto ehtiyat hisseleri laz ehtiyat hisseleri lassa tekerleri saravoy tap.az ehtiyat hisseleri bmw ehtiyat hisseleri