Avtomobil yağını düzgün seçmək qaydası
Avtomobil sürücülərinə məlumdur ki, mühərrik yağını mütəmadi olaraq dəyişmək lazımdır. Çünki yağ işləndikcə öz keyfiyyətini itirir və mühərrikin sıradan çıxmasına gətirib çıxara bilər.
Yağın düzgün seçilməsi
Yağın düzgün seçiminə diqqətlə yanaşmaq lazımdır. Çünki "dəmir atınızın" ürəyinin fəaliyyəti yağın düzgün seçimindən çox asılıdır. İlk öncə avtomobilin tipini dəqiq müəyyən etmək lazımdır. Daha sonra onun yaşını bilməli, mühərrikin plan resursundan neçə faiz istifadə olunduğunu müəyyənləşdirməli, aqreqatın istismar şərtləri nəzərə alınmalı və yağın keyfiyyət xarakteristikalarını bilmək lazımdır.
Hər şeydən öncə yağın tipi ilə tanış olaq. O, mineral, yarımsintetik və ya tamamilə sintetik də ola bilər.
Sonra yağın "SAE" nişanından sonra qeyd olunan rəqəmli kombinasiyasını, yəni, qatılıq üzrə keyfiyyət markalanmasını tapırıq. Bu, çox əhəmiyyətli şərtdir. Çünki, qeyd olunmuş informasiya yağların müxtəlif temperaturda qatılığından bəhs edir. Müxtəlif konstruksiyalı mühərriklərdə "SAE" göstəricisinə görə eyni sinifdən olan yağların işləmək qabiliyyətinin temperatur diapazonları əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənir.
Onlar starterin gücündən, mühərrikin işə salınması üçün tələb olunan dirsəkli valın minimal hərəkətə gətirilmə sıxlığından, yağ nasosunun fəaliyyətindən, yağötürücü qurğunun hidravlik təzyiqindən və digər konstruktiv texniki, istismar faktorlarından (avtomobilin texniki vəziyyəti, benzin və ya dizel yanacağının keyfiyyəti, sürücünün ixtisasından və s.) asılıdır.
Qatılığından asılı olmayaraq istər sintetik, istər yarımsintetik, istərsə də mineral yağların yay temperatur diapazonunun tətbiqi təxminən bütün hallarda eynidir - 4000C-dən yuxarı. Ancaq aşağı temperaturlu (qış) diapazon müxtəlifdir. Sintetik yağlar üçün 15 - 2000C-dən aşağı olmayaraq, yarımsintetik 20 - 2500C-dək, minerallar üçün 15 – 2000C-dir.
Növbəti mərhələ - mühərrikin tipi ilə bahəm yağın istifadəyə yararlığının təyin olunmasıdır. 2001-ci il kataloquna əsasən bütün minik avtomobillərinin istehsalçıları sintetik mühərrik yağları ilə yanaşı, yarımsintetik və mineral yağlardan istifadə etməyi məsləhət bilirlər. Bununla yanaşı "SAE" üzrə qatılıq sinfi – istismar vasitələrinin (APİ təsnifatı) səviyyəsi ətraf mühitin temperaturu ilə şərtləşdirilir. "APİ SJ SJİCF" təsnifatlı yağlar məsləhət görülür.
Müasir benzin mühərrikləri üçün nəzərdə tutulan "SJ" abreviaturasının açıqlaması, onun enerjiyə qənaət edəcək keyfiyyətlər və yağın israfçılığının qarşısını alacaq, həmçinin yüksək temperaturda qızarkən yığıntıların toplanmamağı deməkdir.