Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİ

Avtomobil köhnəldikcə gücü aşağı düşür - SƏBƏBİMotor gücü avtomobilin daha uzun müddət istifadəsi üçün lazımdır. Buna görə motor gücü azalması səbəblərini sizlər üçün bir yerə topladıq.
Motorun gücü düşdükcə yanacaq sərfiyyatı artır. Düz yolda güc normaldır, ancaq yoxuş çıxdıqda zəifləyir? Bu hal daha çox tutulmuş yanacaq filterindən olur. Belə olanda avtomobilə lazım olan yanacağın göndərilə bilməsi üçün yanacaq nasosu daha çox işləməyə başlayır. Çünki motor gücdən düşdüyünü daha çox yoxuş çıxanda bildirir. Motor yetəri qədər güc əldə edə bilməyəndə sürücünü narahat edən güc problemini büruzə verir. Bunun da 2 səbəbi var: mexaniki problem və sürücünün yalnış istifadəsi nəticəsində yaranan problem.
Sürücünün yalnış istifadəsi
Hər dəfə başqa yerdən yanacaq tökən zaman problem yarana bilir. Səbəbi isə YDM dəyərlərinin fərqli olmasıdır. Sürücü bunu hiss etdikdə bəyənmədiyi yanacağı bitirdikdən sonra əvvəlki məntəqədən yeni yanacaq tökdükdə problem aradan qalxırsa, problemin yanacaqdan olduğunu başa düşə bilir. Tək yanacaqla yox, həmçinin avtomobilin periodik baxımlarının uzadılması ilə də bu hal baş verə bilər. Gec dəyişilən yağ, yağ filteri, hava filteri, ömrünü bitirmiş şamlar (sveçalar), yanacaq nasosu, benzin filteri və s.
Mexaniki problemlər
Avtomobilin yaşını və yürüş km-ni nəzərə alsaq, mufta sistemi daha tez aşınan hissələr sırasında durur. Bu aşınmalar motoru gücdən salaraq yanacaq sərfiyyatını da artırır. Bunun nasaz olmasını belə yoxlaya bilərik: yoxuş yuxarı qaza basdığınız zaman motor qışqırır, ancaq sürəti zəif yığırsa, bu halda mufta ötürücü sistemində nasazlıq var deməkdir. Digər mexaniki problemlər isə bobinin nasazlaması, orijinal olmayan ucuz şamlar (sveça), şamların kabelləri kimi hissələrin problemli işləməsi gücün düşməsinə gətirib çıxarır. Çünki şam kabellərindən yüksək gərginlik keçir və sıralı şəkildə işləyir, əgər kabellər çölə ötürmə versə motor boğular. Eyni şəkildə yanmanı təmin edən şam dırnaqları elektroddan ibarət olduğu üçün işləndikcə əriyir və düzgün şəkildə alışma təmin etmir, beləliklə motor yenə boğular, çox yanacaq istifadə edər və gücü zəifləyər.
Karbüratorlu motorlarda bu problemi karbürator kirlənməsi, kanalların tutulması, hava girişinin kirli olması, injektor motorlarda isə hava-yanacaq yanmasını təmin edən sensorların xarab olması, motorun yanacağı sıxışdıra bilməməsi yarada bilir. Problem ortaya çıxanda sürətlər panelində nasazlıq səbəbinin işığı yansa da, bəzi işbazlar maşını satan zaman həmin işığın üstünü örtdüyü və ya birbaşa lampasını sökdüyü üçün bildiriş işığını görmürsünüz.
Yanacaq filteri vaxt keçdikcə yanacaq çənindən gələn kirlərə görə tutulur, beləliklə injektorlar lazım olan yanacaqla təmin olunmadığı üçün silindirlərə yanacaq çatmır və gücdən düşür, hətta neytralda belə boğulma-titrəmə yaradır. Bu titrəməyə klapanların deformasiya olması da səbəb ola bilir. Çünki bu halda motor hava qaçırır və titrəmə baş verir.
"Qluşitel"dən çıxan qara tüstü yanacağın çox daxil olduğunu və ya şamlarda problem olduğunu göstərir. Şamların uc hissəsi qara qurum ilə örtülübsə yanma otağına gedən yanacaq çox, daxil olan hava az deməkdir. Belə olanda ilk olaraq hava filterinin tutulub tutulmadığını yoxlamaq lazımdır. Qara qurum ilə birlikdə həddən artıq küllənmə olubsa deməli yağ və yanacaq içindəki qatqı maddələri motora zərər verir.
Dizel motorlarda isə gücdən düşmə çox vaxt Turbo sistemi ilə əlaqəlidir. Turbo sistemində havanın sürət-təzyiq dəyərini ölçən sensor var. Bu sensor nasazladığı zaman motor gücdən düşər və qap-qara tüstü buraxmağa başlayar. Yüksək təzyiq pompası yanacaq sistemindəki kirli tullantılardan mənfi təsir alır və sistem içindəki təzyiq-püskürtmə nisbətini oxuyan beyinə siqnal göndərən detal zərər görür. Nəticədə avtomobil heç işləməyə də bilər. Gücdən salan digər bir problem isə 7-8 ildir istifadə olunan hissəcik filterinin tutulması ilə yaranır.

Tarix: 9 Jan 2022 | Baxılıb: 2207

Oxşar xəbərlər

Antifriz nədir?

Antifriz nədir?

Avtomobilinizin mühərrikini mükəmməl vəziyyətdə saxlamaq istəyirsinizsə, istifadə etməli olduğunuz ən vacib mayelərdən biri antifrizdir. Onsuz mühərrik istiliyinin tənzimlənməsi mümkün deyil. Antifriz haqqında daha çox məluma

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser mühərrikin "V" tipli mühərrikdən fərqi

Bokser, yəni B6 mühərrik. Bokser mühərrikin patenti ilk dəfə 1896-cı ildə Karl Benz (Mercedes-Benzin yaradıcısı) tərəfindən alınmışdır. "V" tipli mühərrikdən fərqi, mərkəzdə yerləşən ana blokun hər iki istiqamətd

VİN-koduna görə avtomobilin yoxlanılması

VİN-koduna görə avtomobilin yoxlanılması

VİN-yoxlama işlənmiş avtomobilin seçimində olan mühüm amillərdən biridir, çünki bu yoxlama avtomobilin keçmişi haqda məlumatları aşkara çıxarmaqda kömək edir. VİN-kodu bilərək bu kimi detalları bilmək olar: marka, model

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Benzin, yoxsa dizel mühərriki?

Avtomobilin potensial alıcısı özünə sual verir: hansı avtomobili alım? Benzin mühərrikli, yoxsa dizel mühərrikli? Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil. Əgər avtomobil dizel mühərriki ilə təchiz edilibsə, istisma

Turbo motor necə işləyir?

Turbo motor necə işləyir?

Mühərriyin gücü yanma otağında müəyyən bir vaxt intervalında istifadə olunan yanacaq ilə ölçülür. Daha yüksək və düzgün alışma üçün daha çox oksigenə ehtiyac olur. Silindrin içinə nə qədər yanacaq qoya bilsəniz bir o qədə

Hava yastıqlarının iş prinsipi

Hava yastıqlarının iş prinsipi

Hava yastığı - qəza zamanı sürücüləri zədədən qoruyan, bir çox halda onların həyatını xilas edən çox vacib vasitədir. Dünya hava yastığını 70-ci illərdə tanıyıb. 90-cı illərdə isə bütün nəqliyyat vasitələrində hava yastığını

Avtomobil ehtiyat hissələri

Avtomobil ehtiyat hissələri

Hər bir avtomobil vacib hissələrdən ibarətdir. Ən böyüyündən ən kiçiyinə qədər hər biri mühüm olan avtomobil ehtiyat hissələri hansı funskiyanı yerinə yetirməsi, əgər həmin ehtiyat hissəsi keyfiyyətli olmazsa, nələrə səbə

Kompressor nədir?

Kompressor nədir?

Kompressor pnevmatik işləmə sistemi ilə sıxılmış havanın tələb olunduğu mühitlərdə hava tələbatını təmin edir. Turbo ilə çox oxşar olan kompressor əslində bir az fərqli işləyir. Avtomobildə bu hissənin necə işlədiyini, turbolarda

Faraları necə parlatmaq olar?

Faraları necə parlatmaq olar?

İllərin təsiri nəticəsində fara şüşəsi xoşagəlməz vəziyyətə düşə bilir və ya avtoyumadan sonra içində buğlanma yaranır. Usta yanına getmədən özünüz onu bərpa edə bilərsiniz. Əvvəlcə sumbata kağızı (şkurka) alıb faranı sürtmə


tezbazar.az avto ehtiyat hisseleri islenmis ehtiyat hisseleri ehtiyat hisseleri lexus rx350 ehtiyat hisseleri toyota ehtiyat hisseleri hilo teker moskvich ehtiyat hisseleri opel astra